Nekromanti Jedvard

Jedvard

Veteran
Joined
11 Jun 2010
Messages
103
Location
Falun
Hejsan Jedvard heter jag. Jag heter faktiskt Jedvard ärvt efter min gamle far som ärvde det efter sin far osv osv. Fast det klämdes in ett Mats innan Jedvard kanske för att inte bli proffsoffer under uppväxttiden? Har lirat rollspel sedan tidigt 80-tal och då mest Drakar & Demoner och Mutant. Idag spelar jag fortfarande med några vänner ur vår gamla grupp från förr och vid sidan om D&D spelar vi lite Wasteland och faktiskt en del Viking (ja det är sant vi har riktigt skoj med en mysticiferad culture setting som jag spelleder). Nu väntar vi med spänning på nya Mutant Å0 som vi planerar att lira så fort det släpps (det blir första gången sedan 1989 som vi återvänder till zonen). Har varit lite inblandad i korrigering av Fantasy OSG och skrivit ett monster till Just "Monster" till FOSG. Annars så håller jag mest mina alster för mig själv av ren lathet då de är en soppa av papper, filer mm som ofta har en logik som inte lämnat min hjärna för nogrannare publicering (kanske stoff för en setting i kult eller liknande där rp hittar den sedan länge tvångsintagne SL's kryptiska anteckningar och en otäck sanning börjar ta form vilket kräver att rp måste färdas mellan sina alternativa RP's som är reflektioner av sina verkliga jag och slutligen befria SL från mentalsjukhuset för att inte själva go bananas?) Annars så är jag 38år tvåbarnsfar och sugen på kaffe.
 
Top