Nekromanti Instagramma

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Yo!

I samband med en svensexa alldeles nyligen skaffade jag mig ett instagram konto. Det är rätt fresh med instagram, men det är ju ett mörker att hitta "vänner" att följa.

Liksom, jag vill ju följa Stövelkatten och andra utvalda men hittar ingen bra väg att hitta dessa användare. Dante är ju ett säkert vattenhål på internetz tänkte jag men icke. Dan Algstrand* då? Icke. Min tanke var alltså att via en säker kanal hitta wurrnuare och andra intressanta personligheter att följa men det blev fnuk och snart ger jag upp.

Finns det några wurrnuare som släpper in Konkel Kanalj i instaflödet? Körba!

*Algstrand var lite taget ur röven. Det kan va så att mitt minne felar och Dante heter nått likvärdigt.
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Du får gärna följa mig, det är lite blandade bilder från mitt liv samt en massa mandalas som jag målar.

P0LANSKI heter jag.
Ape of Wrath said:
eller om det är p0lanski.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Ape of Wrath;n33231 said:
Du får gärna följa mig, det är lite blandade bilder från mitt liv samt en massa mandalas som jag målar.

P0LANSKI heter jag.
P0LANSKI eller p0lanski. Ja du ser! Inte ens du vet hur man skall hitta dig för att följa dig.

Jag kommer givet att haka på ditt flöde, ty jag gillar ju Slanfan och ni ingår (typ) i samma pöbelskara enligt den information som nått mig via wurrnu.

ingsta_gram kommer att beskåda ditt liv.
Ape of Wrath said:
Och nu följer jag dig!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Nu har jag även hittat Stövelkatten genom min fu.

Kattboots. Jo, det måste vara rätt. Snubblade mig fram vi Eksem och på samma sväng hittade jag på Algstrand, chrull med flera så jag kommer finnas i ert insta-flöde så länge jag släpps in psåå att säga.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
STORUGGLA!

Fnuk. Från nu räknar jag Instagram som stället nummer 1 att hänga på och wurrnu nummer 2. Det blir lite som gamla wurrnu med mer av Storuggla och mycket skägg.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Magnus Seter;n33510 said:
MagnusSeter

Yej! Hade nog kunnat hitta dig min flytvästbeklädda vän. Blev bra nog förvånad och trodde jag postat ett inlägg som jag inte skrivit.
 
Top