Varulv Inbjudan till Maffia-VM!

dobbyp

Veteran
Joined
29 May 2021
Messages
13
Hallå alla! Maffia VM spelas i år igen, tidigare har ni haft .113 bland annat som representant. Vi skulle gärna vilja att ni är med i år igen!

Vi har fortfarande ett par platser lediga, men behöver då relativt snabbt svar - har inte kontaktat er innan pga det sett ut som ni varit inaktiva.. !

Ju fler svenskar som reppar desto roligare!!


Här är den officiella inbjudan!!!!!

Qualifiers har faktiskt redan börjat - men håller på till slutet av juni. Semifinaler är nångång juli-augusti, och final i augusti/september ungefär.


Bra att veta är att:

- Man kan välja om man vill spela i en match med 12h dag/12h natt, 36/12, 48/24 eller 72/24. Vanligast är 48/24.

- 15 spelare i varje match, mycket varierande kvalitet på spelandet beroende på vilket community som skickat folk :)

- Spelen har en postcap på 150 posts per dagsfas. Det blir mycket inlägg, ibland VÄLDIGT mycket inlägg. Bra om man är någorlunda förberedd på detta om man kan tänka sig att spela. Det övre taket innebär inte alls att alla kommer posta så mycket varje dagsfas, men det händer.


- Har ni några frågor så hör av er - antingen här/via PM eller discord t.ex, Dobby#6775. Nås snabbast där - hade varit superkul om ni kunde skicka någon!
 

dobbyp

Veteran
Joined
29 May 2021
Messages
13
Som det ser ut nu så är det 1 ledig plats i vardera av dessa matcher, som sagt så missades att ni räknades som "aktiva" så det mesta har lottats - är någon intresserad så är det nog bara att norpa en plats, jag är med och arrangerar så det bör gå smärtfritt!

GAME 4: JUNE 7, 36/12, 2PM EDT (natt dl kl 20, dagsstart kl 8)
GAME 5: JUNE 7, 72/24, 7PM EDT GAME (start/slut kl 01)
6: JUNE 14, 12/12, 10PM EDT (natt kl 04, dag start kl 16)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Det här låter ju spexigt. Jag är dock rätt fullbokad i juni, så jag vet inte om jag vågar hoppa på.
 

dobbyp

Veteran
Joined
29 May 2021
Messages
13
Spelar ni under året så får ni definitivt en inbjudan - ska se till att det noteras!

Finns det nån annan av er som brukar spela som vill testa på engelska utan press eller så, säg till, kanske pokea några? :p
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Spelar ni under året så får ni definitivt en inbjudan - ska se till att det noteras!

Finns det nån annan av er som brukar spela som vill testa på engelska utan press eller så, säg till, kanske pokea några? :p
@dobbyp tack igen för inbjudan! För min del är det mest allt annat som tar tid och energi.

Och du! Kolla gärna in våra spel också! Strax börjar Lukas spel som kanske vore kul att vara med i?

Vore roligt om våra varulvsspelskretsar lärde känna varandra. :D
 

dobbyp

Veteran
Joined
29 May 2021
Messages
13
Hehe, jodå - har hunnit kika runt redan, dock lite för mycket på g för att kunna delta i något just nu!! :) tackar fr inbjudan dock :)
 
Top