Nekromanti Hur ska vi fira 15-årsdagen?

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Halloj alla forumiter!
Den 01 februari 2014 fyller rollspel.nu 15 år - och det ska vi fira! Men hur? Alla idéer tas tacksamt emot.

- Förslag är att vi firar födelsedagen på flera orter samtidigt (t.ex. Lindköping, Göteborg, Stockholm, Umeå).
- Förslag på datum är fredag 21 februari.
- Förslag är att vi fixar tårta (det är ju födelsedagskalas).
- Förslag är presentbyte (alla tar med sig varsin present, sedan lottar man ut vilken present man får).

Mer förslag och galna idéer tack.
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
822
Location
Stockholm
Maskerad är iofs aldrig fel. "Klä ut dig till en annan forumits nick, avatar eller titel"..

Jag vet, jag kommer inte heller ha tid att klä ut mig till nånting en random fredag. Men även om orealistiskt i praktiken, vore det roligt att se.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,547
Location
Umeå
anth said:
Halloj alla forumiter!
Den 01 februari 2014 fyller rollspel.nu 15 år - och det ska vi fira! Men hur? Alla idéer tas tacksamt emot.

- Förslag är att vi firar födelsedagen på flera orter samtidigt (t.ex. Lindköping, Göteborg, Stockholm, Umeå).
- Förslag på datum är fredag 21 februari.
- Förslag är att vi fixar tårta (det är ju födelsedagskalas).
- Förslag är presentbyte (alla tar med sig varsin present, sedan lottar man ut vilken present man får).

Mer förslag och galna idéer tack.
Jag tycker det där lät alldeles fantastiskt lagom. Man kan välja var man vill vara (pub, café, hemma hos någon, etc), att ordna en liten present är ingen stor grej och tårta är ingen stor utgift.

Gemensam tidpunkt och en forumtråd att uppdatera med shenanigans under kvällen är ju också kul.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,642
Location
Stockholm
En shot i dörren!

Alla lajvar en annan forumit!

Diskutera story now!

Två shots i dörren!
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,443
Location
Stockholm
anth said:
Halloj alla forumiter!
Den 01 februari 2014 fyller rollspel.nu 15 år - och det ska vi fira! Men hur? Alla idéer tas tacksamt emot.
Men vi fyllde ju år nyss?

/M
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Magnus Seter said:
anth said:
Halloj alla forumiter!
Den 01 februari 2014 fyller rollspel.nu 15 år - och det ska vi fira! Men hur? Alla idéer tas tacksamt emot.
Men vi fyllde ju år nyss?

/M
Det är lugnt, jag äter din tårtbit. :birthday: :gremsmile:
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
gizmo said:
Maskerad är iofs aldrig fel. "Klä ut dig till en annan forumits nick, avatar eller titel"..

Jag vet, jag kommer inte heller ha tid att klä ut mig till nånting en random fredag. Men även om orealistiskt i praktiken, vore det roligt att se.
Den som lyckas klä ut sig till mig får en kaka.

I övrigt, jag skulle gärna hänga på någon fest, men jag är en tråkig person som hellre firar ensam.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,608
Location
Huddinge
anth said:
Halloj alla forumiter!
Den 01 februari 2014 fyller rollspel.nu 15 år - och det ska vi fira! Men hur? Alla idéer tas tacksamt emot.
What?
jag var ju på ett 20års jubileums firande av WRNU förra året.
 
G

Guest

Guest
Lu-kaazh said:
anth said:
Halloj alla forumiter!
Den 01 februari 2014 fyller rollspel.nu 15 år - och det ska vi fira! Men hur? Alla idéer tas tacksamt emot.
What?
jag var ju på ett 20års jubileums firande av WRNU förra året.
Skärpning!
Du skrev på kontrakt om att inte yppa ett ord kring detta.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Lu-kaazh said:
anth said:
Halloj alla forumiter!
Den 01 februari 2014 fyller rollspel.nu 15 år - och det ska vi fira! Men hur? Alla idéer tas tacksamt emot.
What?
jag var ju på ett 20års jubileums firande av WRNU förra året.
Vi har gått vetenskapligt tillväga och tagit hjälp av Einstein.
Enligt honom är tiden relativ och inte linjär så det är inte omöjligt att du firade 20 års-jubileum förra året, men firar 15 års-jubileum i år.

Stora mängder alkohol kan också ha den effekten.
 
Top