Nekromanti Hur det går till att layouta Chock: en skärminspelning

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
Så, jag tycker om att layouta saker. Och just nu har jag fått förtroendet och privilegiet att layouta Chock – åter från graven.

Som en del av er vet gillar jag också att dela med mig, och att få uppmärksamhet/likes (se t.ex. mina Game of Thrones-recensioner).

Så. Jag kom på idén att börja spela in mina layoutsessioner, något uppspeedade (2x) och med lite skön musik. Och så fick jag tumme upp från Eloso att göra detta med Chock.

Det här är alltså ett experiment. Ett ganska hyfsat oredigerat sådant. jag har bara tagit bort typ när jag alt-tabbat till saker som inte nödvändigtvis behöver ses av andra (privata konversationer och sådant).


Jag har fått förfrågan om att göra något liknande men där jag också pratar om vad jag gör, varför jag gör det etc. Kanske blir det något sådant framöver. Vi får se.
 

Trockel

Veteran
Joined
24 Sep 2019
Messages
47
Mycket roligt att se arbetet! Det riktigt kliar i fingrarna. InDesign är en klar favorit, sen jag slutade vara föreningsaktiv har jag tyvärr inte haft någon an ledning att jobba i det på ett bra tag *snyft*
 

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Snyggt! Är ett enormt arbete som ligger bakom varje bok man läser. Något som man ofta tar för givet.
 
Top