Nekromanti Hello fra Norge

Joined
10 Feb 2014
Messages
47
Location
Norge
Hei sann, tenkte jeg likeså godt skulle melde meg inn i det fine nabolandets rollespill forum :gremsmile:

Jeg heter Kjetil, bor på Sotra vest for Bergen og snart blir det utenfor Harstad i nord.
Har drevet med rollespill i et halvannet tiår, alt fra klassiske spill til moderne.

Favoritt systemer er blant annet Fate, Brp og Gumshoe.

Har forelsket meg mer og mer med svenske rollespill, og har med glede skaffet meg Svavelvinter og Skuggornars Mästare, forhåndsbestilt Mutant år Noll og Leviathan og venter spent på Coriolis 2.0.

Selv så er jeg en spillskaper og arbeider med to rollespill.
Brent Jord: Et postapokalyptisk rollespill med fokus på Håp og Overlevelse.

Profetien: et fantasy rollespill, med hovedvekt på en Nordisk/Nordgermansk setting, hvor runesteiner brukes i magimotoren.

Begge spillene opererer på OGL av Mongoose sitt Legend system med en del modifikasjoner.

Og det var vel det for nå :gremsmile:
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,255
Location
Örebro
Hej och välkommen till forumet!

Omslaget till Brent Jord var grymt vacker. Lovar gott för spelet i sig! :gremsmile:
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,693
Location
Göteborg
Hjärtligt välkommen! Det är synd att det är så lite utbyte mellan brödraländerna inom rollspel. Jag känner till Itras by, men det är typ det enda. Har funderat på att åka på ett norsktkonvent någon gång. Har du några tips!
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,420
kjetilkverndokke said:
Brent Jord: Et postapokalyptisk rollespill med fokus på Håp og Overlevelse.
Snyggt :gremsmile: Tycker att det är för lite lövetann-tema i PA, generellt. Har du mer information om spelet?
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
5,985
Location
Ett häxkräl
Välkommen! Själv flyttar jag till Bergen om tio dagar! Synd att du flyttar, annars hade vi kunnat starta en wrnu-filial där.

Vad ska du göra i Harstad? Det enda jag vet om Harstad är att den var bas för de allierade operationerna i Nordnorge april till juni 1940.

Jag har just gått med FB-gruppen rollespill.info (tack var tips från wilper <3). Finns det några andra bra ställen man kan hitta norska rollspelare på?
 
Top