Nekromanti Gothconpuben 2014

Kaigon

Helmgast
Joined
14 Mar 2001
Messages
732
Location
Göteborg
Hej alla glada forumiter!

Som traditionen bjuder så anordnar Shaguliterna Gothconpuben även i år, samma tid och lokal.
Anmälan sker här: https://docs.google.com/forms/d/1ufv...9gjfc/viewform

För att sprida Gothconpuben arrangerar vi i år även en tävling för att få folk att locka fler deltagare.
Den som värvar gäster som aldrig tidigare varit på puben får en lott per person som man tipsat. Under kvällen kommer vi sedan att lotta ut ett fint pris!

Detaljer:
Pris: 20 kr, betalas i dörren.
Plats: Chalmers-villan, Gibraltargatan 1A, 412 96 Göteborg.
Datum: Torsdagen den 17 april.
Tid: 18.00-01.00.

Angående alkohol:
* Åldergränsen för Gothconpuben är 18 år, då det serveras alkohol.
* Legitimation är obligatoriskt
* Det är förbjudet att medtaga egen alkohol.
* Baren tar kort.
* Priserna ligger runt 40 kr för en öl. (Vi sköter ej alkoholserveringen)

Angående spel:
* Ta gärna med era egna spel! Det finns gott om bord och stolar.
* Vi kommer ordna några tävlingar under kvällen (därför extra viktigt att anmäla sig).

Angående eventuella frågor:
* Kontakta gothconpuben@gmail.com

Än så länge har dessa anmält sig: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ArpVQu1JHkcRdGl6ZDNILWlpbFViVk5EOTFTTkwxeHc (uppdateras manuellt)

Vi ses!
 

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,183
Location
Lunden, Göteborg
Viktigast av allt är att i år är kostymutmaningen utbytt mot en hattutmaning. Alla former av huvudbonader är välkomna! Priset för bästa hatt sägs vara något utöver det vanliga...
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Hmm... det var en tvist på det hela. Äh.. jag kommer ändå klä upp mig och självklart kommer jag komma i hatt.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,081
Location
Göteborg
Jag anmälde mig, men sen insåg jag att jag kanske inte kan komma pga repetition med Shoggothen... Jag hoppas jag kan titta in alla fall, kanske sent framåt natten!
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Ezping Orm;n7872 said:
Viktigast av allt är att i år är kostymutmaningen utbytt mot en hattutmaning. Alla former av huvudbonader är välkomna! Priset för bästa hatt sägs vara något utöver det vanliga...
Bah, humbug!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Trevligt med en liten sneak peak på EON IV
Tittade även in listen på vilka som dyker upp på GC-pubben, det var ju en hel del juh. Vilken är supertrevligt juh!
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Tar dörren kort eller måste man ha kontanter till inträdet?
 

Osbjer

Warrior
Joined
7 Jan 2007
Messages
355
Location
Inflyttad till Göteborg
Spelar det någon roll om man inte är med på listan om man ändå har föranmält sig?

/j
Kaigon said:
Det är föranmälningen som gäller och jag kollade just att du är med. Själva listan uppdateras ju manuellt av mig och jag ska se till att göra det snart igen!
Osbjer said:
Superduper!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Tack till Er som arrade GC-pubben!
Återigen hade jag hur trevligt som helst! Hoppas ni har tid & ork att fixa det igen till nästa år!!
 
Top