Nekromanti Gillar

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,405
Location
Umeå
Hej, jag kan inte trycka på gilla knappen på inlägg, då det är det enda jag sysslar med här så känns det viktigt att det fixas.
"Error Saving Like
Du är inte inloggad, eller så saknar du behörighet för åtkomst till denna sida. Detta kan bero på en av flera anledningar:"

Det felmeddelandet får jag.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,542
Location
Umeå
Kan det vara så att din inloggning slutat gälla medan du läst och scrollat? Det händer mig ibland. Då är det bara att uppdatera sidan och prova igen.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
Hans E Magnusson;n270501 said:
Använder bara mobilen och jag borde väl vara inloggad då jag kan skriva inlägg.
Grejen är att om det var för länge sedan man laddade in sidan man är på, så... glömmer nån av sidans cookies bort att man är inloggad. Det räcker med att ladda om sidan eller gå till en annan sida för att nollställa den nedräkningen.

Skriva-inlägg-cookiesarna verkar däremot ta längre tid på sig att tima ut. Eller nåt.

Har jag sagt att forumsystemet inte är så bra? =)
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Jag fick en sån där halvt elak känsla av att jag borde gillat alla dina inlägg bara för det där.
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,405
Location
Umeå
Jävlar vad många gillningar jag fick nu då :) och nu funkar det inte att gilla igen :(
Har haft det här problemet i nån vecka nu tror jag. Aldrig tidigare.
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,405
Location
Umeå
krank;n270513 said:
Grejen är att om det var för länge sedan man laddade in sidan man är på, så... glömmer nån av sidans cookies bort att man är inloggad. Det räcker med att ladda om sidan eller gå till en annan sida för att nollställa den nedräkningen.

Skriva-inlägg-cookiesarna verkar däremot ta längre tid på sig att tima ut. Eller nåt.

Har jag sagt att forumsystemet inte är så bra? =)
Nu loggade jag ut, stängde fliken. Startade upp en ny sida med wrnu, loggade in och lik förbannat så kan jag ändå inte gilla.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,542
Location
Umeå
Hans E Magnusson;n270603 said:
Nu loggade jag ut, stängde fliken. Startade upp en ny sida med wrnu, loggade in och lik förbannat så kan jag ändå inte gilla.
Det måste ju vara som luddwig sa, att du har slut på lajks. Jobbigt läge :p
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Hans E Magnusson;n270618 said:
Jag får notis om att jag har skrivit ett inlägg här i tråden. Äh nu byter vi forum. Så less på detta

Va? Varför ska vi byta? What's not to like liksom?!
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,958
Location
Linköping
Vi kan bli en ny underkategori på flashback kanske...

(Ny bryter vi mot nedskräpningsregeln i drivor här... men som sagt, längta tills forum-migreringen)
 
Top