Nekromanti [Göteborg] rollspel måndag 27/10

Zappelina

Swordsman
Joined
22 Oct 2006
Messages
447
Location
Göteborg
Jag skrev en post strax innan forumet kraschade med en öppen invitation till rollspel (eventuellt återkommande) i min lokal på Fabriksgatan 30 i Gårda. Nu blev det inget pga krasch osv, så jag förnyar min inbjudan:
Vem som helst är välkommen.
Jag bjuder på kaffe / te + lite tilltugg
Jag föreslår "Svart av kval, vit av lust" (har pdf:en), men har också tillgång till en del andra spel, nu minns jag inte vilka, men lämpliga i alla fall vissa av dem lämpliga för enkvällsäventyr (jo zombie cinema har jag, och lady blackbird).
Jag spelar gärna fler gånger, kanske en vardag varannan vecka eller så.
 

gustaf s

Warrior
Joined
11 Dec 2012
Messages
263
Location
Göteborg
Jag är som sagt sugen och kommer gärna förbi (är dessutom på bekvämt gångavstånd visar det sig).

Kör gärna "Svart av kval...". Kör gärna det mesta. Har också ett gäng spel som kanske kan funka nån gång, som enkvällgrejer eller för ett par sessioner.

Jag spelar gärna fler gånger om det blir aktuellt. (Gruppen jag för närvarande spelar regelbundet med är inte riktigt sugna på samma riktning som jag...)
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Jag kommer väll förbi, ska inte vara något problem. Vi spelade ju Lady Blackbird en gång, vet inte vad som hände med det sen.
 

Zappelina

Swordsman
Joined
22 Oct 2006
Messages
447
Location
Göteborg
18.00. Det är i det rosa huset, översta våningen. Ingången är längst in på parkeringsplatsen, mot rondellen till.
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Jag kan tyvärr inte dyka upp idag, saker kom emellan, men jag hoppas ni får ha det så roligt ändå!

Jag kommer vara på BSK nästa helg, så om någon kommer dit så får vi ses där istället.
 
Top