Nekromanti [Göteborg] Rollspel i Gårda

Zappelina

Swordsman
Joined
22 Oct 2006
Messages
447
Location
Göteborg
Imorgon 2/1 kl 18.00-21/22 spelar vi rollspel i Gårda i Göteborg. Vi spelar antagligen ett one-shot spel. Vi är en nybörjare och tre erfarna rollspelare bekräftade, eventuellt kommer någon till. Vi har en löst sammansatt grupp som träffats under hösten och som planerar att fortsätta ses under våren.

Detta är en öppen inbjudan.

PM:a mig om du har lust att vara med.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Imorgon 9/1 kl 18.00-21/22 spelar vi återigen rollspel i Gårda i Göteborg. Upplägget är samma som ovan, förra gången blev vi sju personer och hoppas på lika många imorrn. Jag har förövrigt letat fram två kammarlajv som jag kommer ha med mig, vet också att det pratats om Hillfolk eller så kanske det blir något helt annat, kul kommer det bli hur som helst. Alla välkomna. PM:a Zappelina om du har lust att vara med.
 

gustaf s

Warrior
Joined
11 Dec 2012
Messages
263
Location
Göteborg
Okej. På torsdag, 22:e alltså, är det dags igen. Trevligt och kravlöst. Du behöver inte ha varit med tidigare, eller ens ha spelat rollspel tidigare. Bara att haka på.

Som vanligt finns det många spel, och numera även kammarlajv, att välja bland. Men det finns också plats för fler om du vill ta med. Själv tar jag med Serpent's Tooth, som väntade på min dörrmatta när jag kom från jobbet idag.
 
Top