Forumträff Forumträff i Stockholm, fredag 17 mars

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Det var så trevligt sist att jag härmed utlyser mars månads Stockholmsforumträff.

Fredag 17 mars, från kl. 17 på Bishops Arms på Tyska brinken i Gamla stan.

Och för att poängtera att det inte är öldrickandet utan det gemytliga småpratet som är huvudsaken kallas sammankomsterna från och med nu ”forumträffar”.

Välkomna!
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Som småpratsstartare föreslår jag att den som vill tar med sig ett rollspel hen tycker att andra borde känna till/kolla in.

Jag tänker ta med mig OSE – Old-School Essentials som är ett av mina favorit-OSR-spel just nu.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,912
Det låter supertrevligt! Jag kommer tyvärr inte att kunna medverka denna gång då den 17:e är min födelsedag och jag och familjen ska fira det. Men jag hoppas att alla ni som kommer har det jättetrevligt! 😊🤘 De tidigare forumträffarna har varit fantastiskt trevliga och ser fram emot de som kommer efter denna 😊
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,724
Location
Eskilstuna
Kul initiativ! Var supertrevligt senast.

Lutar dessvärre åt att jag får utebli den här gången. Lite för lång resa för min del för att göra det till en regelbunden grej.
 

Arrikir

Swordsman
Joined
14 Jan 2019
Messages
451
Location
Uppsala
Vad trevligt! Jag kommer ha släktingar på besök, så får stå över denna gång!
Men gillar iden att ta med ett rollspel man gillar!
 

Gabrielle de Bourg

Gör nördiga grejer
Joined
5 Feb 2018
Messages
1,293
Jag är tyvärr upptagen med att spela rollspel då men kommer dyka upp på någon av de kommande träffarna.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Nu kanske jag inte heller kan dyka upp på fredag. Men vi får se när det närmar sig.
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,219
Eftersom jag bröt handleden för ett år sedan säger jag: är du tveksam har du nog inte brutit dem (hoppas jag). Men det kan ju vara skador ändå.
 

Zeedox

Hero
Joined
14 May 2021
Messages
1,033
Location
Stockholm
Hur länge satt folk sist? Har en annan grej med jobbet samma kväll men detta låter trevligt!
 

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
599
Eftersom jag bröt handleden för ett år sedan säger jag: är du tveksam har du nog inte brutit dem (hoppas jag). Men det kan ju vara skador ändå.
Yeah, jag tänkte att det verkar ok och bara gör ont först, men befarar nån spricka nu. Jag gjorde en liknande vurpa för fyra år sedan och då var det en fraktur, men jag bet ihop i tio dagar innan jag kollade upp det. Är väl bäst att kolla nu.
 
Top