Forumöl i Stockholm på lördag 23 oktober?

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,832
Location
Stockholm
Lite kort varsel kanske, men nu när restriktionerna lättat en smula tycker jag det vore trevligt att återuppta vår tjugo år gamla Stockholmstradition forumöl.

Om någon är intresserad föreslår jag att vi ses på Bishop’s Arms Gamla Stan på lördag från kl. 16, i det inre rummet.

Och såklart: Kom inte om du saknar antikroppar, eller om du har symtom.

Meddela gärna intresse här, så jag slipper gå dit ensam.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,595
Location
Huddinge
Lite kort varsel kanske, men nu när restriktionerna lättat en smula tycker jag det vore trevligt att återuppta vår tjugo år gamla Stockholmstradition forumöl.

Om någon är intresserad föreslår jag att vi ses på Bishop’s Arms Gamla Stan på lördag från kl. 16, i det inre rummet.

Och såklart: Kom inte om du saknar antikroppar, eller om du har symtom.

Meddela gärna intresse här, så jag slipper gå dit ensam.
Men vad tusan Jag har funderat på om det inte varit trevligt med en forumöl igen, men kommer inte kunna komma nu när det var så kort varsel.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,832
Location
Stockholm
Men vad tusan Jag har funderat på om det inte varit trevligt med en forumöl igen, men kommer inte kunna komma nu när det var så kort varsel.
Määäääh?!

Du har glömt att uppdatera din priorisator.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
Har själv gått i liknande tankar att det kanske vore dags med en forumöl. Men kan tyvärr inte närvara då jag är upptagen på lördag.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,814
Tyvärr kommer jag vara iväg i Nyköping just denna helg, men blir det mer forumöl framöver är jag gärna på! Gillar öl och gillar att träffa nytt folk 🙂
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,220
Location
Stockholm
Middagsupptagen tyvärr. Finns en chans som är något större än infinitesimal att jag dyker upp med sällskap efteråt.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,832
Location
Stockholm
Nä, det är tydligt att ingen vill dricka öl med mig.

(Underförstått: alla hatar mig och hoppas att jag dör i en jordbävning.)

Jag fattar att två dagar kanske var lite väl kort framförhållning.

Men kanske skulle man kunna göra som på den gamla goda BA NoFo-tiden? Man spikar en dag varje månad och så dyker den upp som vill och kan. Jag har för mig att det var tredje fredagen varje månad vi brukade köra.
 

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Joined
30 Dec 2015
Messages
508
Nä, det är tydligt att ingen vill dricka öl med mig.

(Underförstått: alla hatar mig och hoppas att jag dör i en jordbävning.)

Jag fattar att två dagar kanske var lite väl kort framförhållning.

Men kanske skulle man kunna göra som på den gamla goda BA NoFo-tiden? Man spikar en dag varje månad och så dyker den upp som vill och kan. Jag har för mig att det var tredje fredagen varje månad vi brukade köra.
Utmärkt idé! Jag kommer säkert 2 gånger av 3.
 
Top