Nekromanti Filmtrailers/kommande filmer under radarn

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Vi behöver en tråd om tipsande om kommande filmer som kanske kan missas av folk som är intresserade av dem. (så vi kan ju strunta i typ Star Wars, Marvel och liknande i den här tråden)

Crumbs till exempel:
Etiopisk post-apokalyptisk surealism? Ja?!

Chappie har väl iofs ingen missat, men ni kanske har missat att den har premiär den 6e mars även i Sverige?
Det känns som att District 9 och Elysium inte fick den uppmärksamhet bland allmänheten som de kanske förtjänade (men nästan!), men med Chappie kommer Neill Blomkamp (och Die Antwoord) vara allmängods, särskilt eftersom det samtidigt pratas mycket om Blomkamp och Alien just nu.

Kumiko the Treasure Hunter däremot? Har ni hört om den?
Kumiko blir besatt av tanken på att nedgrävda pengar i en film finns på riktigt. Ser sjukt snygg och magisk ut.
 

Rhodryn

Hero
Joined
23 Sep 2013
Messages
977
Jag kunde inte hitta vad för specifika regler som Rollspel.nu har om trådnekromanti och starta nya trådar med samma "ämne" (i detta fallet film trailers och kommande filmer)... så jag bestämde mig för att köra med en ca 2.5 års trådnekromanti först och se hur det går med det... XD

Såg precis en trailer för en film som heter "Bright". En så kallad "Urban Fantasy" film, med Will Smith i huvudrollen. Min första tanke om den är... ja... "Shadowrun, minus Cyberpunken"... vet inte om den kommer vara bra alls... men bara pga den kraftiga känslan utav Shadowrun som jag fick så tyckte jag att jag bara var tvungen till att posta trailern på detta forumet.

 
Top