Nekromanti Färdig karta: The Village of Nova

Caligo

Swashbuckler
Joined
3 Aug 2010
Messages
1,976
Location
Göteborg
Äntligen klar med detta lilla test.



Denna ligger även på Cartographers Guild med lite högre upplösning.
 

Attachments

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,912
Location
Ludvika
Dräggel!

Fy sjuttsingen vilken härlig karta! Om jag var SL och öppnade ett äventyr eller en områdesbeskrivning och fick se sånna där kartor så skulle jag bli glad!
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,893
Caligo said:
Äntligen klar med detta lilla test.



Denna ligger även på Cartographers Guild med lite högre upplösning.
Helt sjukt snyggt. Troligtvis den snyggaste och mest stämningsfulla bykarta jag någonsin sett. Och tro mig - jag har sett många, och har höga krav. Högljudda applåder.
 

Caligo

Swashbuckler
Joined
3 Aug 2010
Messages
1,976
Location
Göteborg
Vitulv said:
Helt sjukt snyggt. Troligtvis den snyggaste och mest stämningsfulla bykarta jag någonsin sett. Och tro mig - jag har sett många, och har höga krav. Högljudda applåder.
Troligtvis det snällaste jag hört sägas om mina kartor! Tackar

Här är lite bakgrundstankar om kartan:
The village of Nova and the old fort
The desolate and gloomy old fort is situated in the middle of the peaceful village, surrounded by shallow water. The villagers say that the previous owner, a lunatic sage, suddenly disappeared during a stormy night about six months ago and hasn't been seen since. Some attempts has been made to enter the fort but it's thick doors are still locked from inside.
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
999
Location
Bureå
Mycket snyggt! Men det känns nedslående när jag jämför mina egna kartor med dina...
 

Caligo

Swashbuckler
Joined
3 Aug 2010
Messages
1,976
Location
Göteborg
Radioaktiv said:
Ack så stämningsfullt och vackert. Man blir ju helt inspirerad. Indeed well done.
Tack Wierd Quest och Radio! Alltid roligt med så positiva kommentarer - ger massa energi! Hoppas att jag snart kommer igång med att göra kartor till mitt StormRing (vilket ju var lite tanken med Nova By).
 
Top