Nekromanti Ett erotiskt spel

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
Ja. Jag kom på ett. Ja jag speltestade I helgen. Och ni som följer mej på Facebook såg att Syndfulla Svenskar fick ett väldigt bra betyg av deltagarna. Jisses vad jag skrattade, Usch vad läskigt det är. Och Herre Gud vad en vinst I spelet kan få ens drömmar att gå I uppfyllelese. Nu har jag försökt hitta spelproducenter av andra erotiska spel men det var mycket svårt att hitta dessa producenter. Har ni några förslag på vilka bolag som ger ut liknande spel (ölspel, erotiska spel eller andra "party"-spel) I Sverige?
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Kikade på din FB-sida... Såg inget. Förklara gärna reglerna.
Niklas73 said:
Det är sanning och konsekvens samt frågor om deltagarna med en edge kan man säga. Tänk dig ett spel som passar i Big Brother huset så är du nåt på spåren.Men det var kul ändå.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,738
Location
Stockholm
Inte svenska lir men Bacchanal och Fanfic - an erotic story telling game verkar trevliga!
 

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
RasmusL;n21498 said:
Inte svenska lir men Bacchanal och Fanfic - an erotic story telling game verkar trevliga!
Då är det nog kört, för jag tänker inte översätta. Såg att Joker gett ut något samt abracadabra men hittar inga kontaktuppgifter till dem.
 
Top