Era bästa kannibalskämt

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,008
Location
Sthlm
- Varför flyttade kannibalen från kolahalvön?
- Trött på att äta segt folk.
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Resturang ledningen var aldrig sena att finna det goda i en dålig händelse, här om dagen serverade de både krock monsieur och krock madame.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,810
3 män strandade på en ö och blev direkt omringade av kannibaler.
De sade
"Vi kommer äta upp er och av era hudar gör vi kanoter. Men vi är barmhärtiga så ni får välja själva hur ni dör"

Den första personen sade
"Hugg huvudet av mig bara så det går fort"
En av kannibalerna drog sitt svärd och högg huvudet av han

Den andre personen:
"Ge mig en pistol så skjuter jag mig själv"
Han fick en och gjorde det.

Den tredje personen funderade en stund innan han sa:
"Ge mig en gaffel!"
Kannibalerna blev överraskade men gav han en gaffel.
Han började hugga i sig själv:
"Jag ska fan inte bli någon kanot!"
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
En svensk en , en norsk och en dansk flyter iland på en kannibal ö efter ett skeppsbrott. Dom blir infångade och kannibalerna säger att nu ska ni bli storkok och av era hudar skall vi göra kanoter och trummskinn.

Finns det inget vi kan göra för att slippa dö frågar dom 3 skeppsbrutna .

Jo om ni kan plocka 10 olika frukter vardera och ge dom till mig så ska vi släppa er fria säger kannibalhövdingen .

Så dom 3 skeppsbrutna get sig ut i djungeln och efter ett tag kommer svensken tillbaka med 10 bananer och strax därefter kommer dansken med 10 äpplen .

Kannibalhövdingen utbrister era jävla idioter kallar ni det 10 olika frukter vardera .

Snälla snälla utbrister svensken och dansken du måste ge oss en chans till .

ok säger kannibalhövdingen , ni ska stoppa upp alla bananer och äpplen i röven på mig utan att skratta .

Dom börjar stoppa upp ömsom en banan och ömsom ett äpple men efter ett tag börjar dom gapskratta .

Era förbannade idioter nu kommer ni dö fattar ni inte det , Jo det kanske säger svensken och dansken men där borta kommer norsken med 10 kokosnötter.
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
3 manliga upptäcktsresande blev infångande av kannibaler och hövdingen säger ni skall dö men vi kommer att behålla era penisar som troféer och era tidigare yrke kommer att avgöra hur vi ska avlägsna era penisar .

Den förste upptäcktsresande säger ja jag var snickare så ni får såga av min

Den andre upptäcktsresande säger ja jag var timmerhuggare så ni får hugga av min

Den tredje upptäcktsresande säger ja jag var glassförsäljare så ni får suga av min
 
Top