Nekromanti Elfwood!

MidNight

Swordsman
Joined
11 Jan 2001
Messages
515
Location
Långt ute i buschen, Stöcksjö, Umeå, Västerbotten,
"[9262 fantasy artists: 148783 pictures] - [1718 sci/fi artists: 22265 pictures] - [2202 writers: 14647 stories]"

- Hmm.. Dom glömde visst lägga till en rad som säger att bara 10% är sevärt... /images/icons/tongue.gif

"Undra om man blir en muterad ninjasköldpadda om man äter tillräckligt mycket pizza..." - Undertecknad, efter lång ensamvitelse i hemmet. Tvätt och snabbmatshögarna växte oroväckande fort.

//MiD[K]NiGHT. - som en gång bestämde sig för att kolla igenom alla gallerierna på elfwood. Somliga behöver psykvård mer än andra. I alla fall efter den upplevelsen. /images/icons/crazy.gif

 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Va´kul !!

Jamen, det är ju underbart !! Det var ju en kul nyhet såhär inan man ska börja att arbeta..

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
jag gillar din clown :) [nt]

---------
-Netfeed-
---------
I scream, you scream, all scream for Ice-cream
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,892
"- Hmm.. Dom glömde visst lägga till en rad som säger att bara 10% är sevärt."

Håller med. När jag gick med i Elfwood var jag 17-18 år gammal. På den tiden var det verkligen folk som brann för hobbyn som var med. Även om allt inte var bra så hade alla lagt ner ordentligt med arbete på sina verk till skillnad från skräpet som finns uppe idag. Ett tips för de som surfar runt i elfwwod är att hålla sig till de första trettio gallerierna. Iofs missar man vissa godbitar i de högre gallerierna men man slipper allt skräp.
Om någon vill se mitt "gamla skräp" så finns jag i:

http://elfwood.lysator.liu.se/loth/n/i/niklas/niklas.html och nej, jag är knappast något proffs men det är gamla bilder så jag ursäktar mig med det (har inte uppdaterat sedan jag var 19)är 22 idag.

"Ägna inte för mycket tid till att vara en bra människa, inte en jävel kommer att tacka dig för det"
 
Top