Nekromanti Dykarn

Joined
28 Sep 2013
Messages
966
Location
Stockholm
Jag vet inte om det här låter som en konstig kommentar eller så, men: det ser så naturligt ut!
Färg och form fungerar så fruktansvärt bra ihop, det där med att vila ögonen på något stämmer verkligen här. Nu börjar det väl låta som om jag berömmer en tapet (sorry!), men jag gillar verkligen stilen - det är bara det att jag inte kan skriva! :gremsmile:
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Har sett flera av dina verk på Fejan nu. Dom är svingrymma! Du borde köra vidare på stora fina papper, slänga på ramar och ställa ut! I mean it!
 

Radioaktiv

Hero
Joined
13 Feb 2011
Messages
1,310
Location
Nästan Brätte
Men va, tapet? Nä, så låter det inte. :gremsmile: Glad att ni gillar den! Sedan om den ser så naturlig ut vet jag inte, men jag har ingen jättetydlig bild innan jag börjar, och då sköter sig det mesta av sig självt. Det bästa är när det bara blir.

Hm... Jag gör faktiskt mina bilder i A3, på vettigt papper och med ganska vettiga pennor. Men jag tycker inte att bilderna är något utställningsmaterial precis, även om jag tycker om dem. Dit är en bra bit :gremsmile:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Radioaktiv said:
Men jag tycker inte att bilderna är något utställningsmaterial precis
Det är för att du är din egen största kritiker, och du gör det största misstaget man kan göra.

Man ska inte lyssna på kritiker, utan på majoriteten.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Tio skulle räcka långt, om man har för många bra bilder blir folk överväldigade och beundrarnerven bränns ut.

Lite är lagom, sen många gånger om året!
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Du kan ju börja med att fixa en hemsida och ha ett "onlinegalleri" för att samla in positiva kommentarer och beundrarskaror. Sen kan man fundera på en faktiskt fysisk utställning!
 
Top