Nekromanti Dungeon of Doom vad hände?

Boobis

Warrior
Joined
14 Mar 2002
Messages
253
Location
STHLM
Jag har letat lite om info om vad som hände med Dungeon of Doom, men inte hittat något. Är ni "klara" med det på konvent? och isf vad händer med det? Ska ni ge ut det? lägga ut det eller kommer det bara dö?

Jag blev väldigt nyfiken när jag läste om det, och kom och tänka på det igår när jag och några kompisar pratade Rappan Athuk.

mvh
Boobis
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Dungeon of Doom lever, nog

Frågan är bara när vi har tid att arrangera det igen. Och beroende på när det blir kanske grottan har förändrats en hel del sedan modiga äventyrare sist öppnade de stora dubbelportarna...

Vi vet helt enkelt inte. et enda vi vet är väl att Dungeon of Doom defenitivt kommer att arrangeras igen. När, var och hur är oklart dock.

chrull
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,858
Location
Stockholm
I högönsklig välmåga …

Tanken är väl att vi åtminstone ska fortsätta köra Dungeon of Doom på »de två stora«, dvs. GothCon och LinCon.

Men som Chrull säger kommer vi att (med hjälp av feedback från otaliga spelare samt egna erfarenheter från arrangerandet) förändra Dungeon of Doom en del.
 
G

Guest

Guest
Re: Dungeon of Doom lever, nog

Vad är Dungeon of Doom för något?
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Re: Dungeon of Doom lever, nog

En mighty dungeon som Dante, Seter och förmodligen några fler skapade inför Gothcon och LinCon i år. Jag fick tyvärr aldrig möjlighet att spela arrangemanget, men efter vad jag förstod det var den i alla fall extremt dödlig och rolig. Jag hoppas att något liknande dyker upp nästa Gothcon, så att jag också får dö!
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Re: Dungeon of Doom lever, nog

Jag har svårt att tänka mig att det inte blir nåt på gothcon. Men det är långt kvar tills dess så vi vet ju inte.

Och det var Dante, Seter, Storuggla och jag själv som satte ihop grottan. Sen dess har vi fått hjälp av lite annat folk, som Yassilus och Herr Nils.

chrull
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,447
Location
Stockholm
Snyft

Tyvärr har det dykt upp lite saker som göra att jag inte kan åka till BSK. Ska sondera om det finns andra i gänget som åker.

M. :gremfrown:
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Re: Snyft

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.

Inget DoM eller Seter/Dante på konventet? Vad skall jag då göra under alla dagar .. :gremtongue:
 
Top