SÄLJES Diverse Pathfinder, Dungeons & Dragons, Ravenloft, In Nomine mm

Frederyck

Djinn & Tonic
Joined
27 Dec 2006
Messages
35
Location
Uppsala
Nu är det dags för vårstädning i spelhyllan! Alla priser är exklusive frakt.

Pathfinder Advanced Bestiary Green Ronin Publishing
Inbunden bok från Kickstartern från 2015 och är i makalöst-knappt-ens-öppnat skick. Jag hade slutat spela Pathfinder när den väl dök upp 2017 så det enda den har gjort är att ha stått i bokhyllan sedan dess.
100:-

Pathfinder Bestiary Paizo Publishing
Kanske inte riktigt lika bra skick som boken ovan eftersom jag faktiskt använt den, men denna inbundna monsterbok gör sig fortfarande snyggt i bokhyllan bredvid Hegels "Vorlesungen über die Ästhetik III" och Lucy Cousins "Mollys första färger".
100:-

Rappan Athuk Player's Guide
Necromancer Games och Frog God Games
Tunt tryckt häfte att dela ut till spelarna innan man ska köra köttkvarnen "Rappan Athuk". Mycket fint skick.
Rappan Athuk 7b av Frog God Games
Ytterligare ett tunt häfte, för de som absolut inte tycker att Rappan Athuk har tillräckligt med grottar, gångar och rum fyllda med monster. Ok, skick.
Rappan Athuk R2: The Middle Levels av Necromancer Games
Häftat deläventyr, från tiden innan Frog God Games gav ut Rappan Athuk i en mega-stor bok. 64 sidor grottröj till Sword&Sorcery i mycket bra skick.
50:- för alla tre.

How to Write Adventure Modules that don't Suck Goodman Games
Inbunden, knappt öppnad. Ytterligare en Kickstarter-produkt som jag aldrig använt. Undrar om det finns nåt 12-stegsprogram för att ta sig ur Kickstarter-träsket? Hur som helst, jag skickar med de övriga Kickstarter-extras man fick med: Our Favourite Adventure Modules (häfte) och Adventurers Almanack (inbunden) på köpet.
SÅLD

Ravenloft Denizens of Darkness
White Wolf/Arthouse
Inbunden från 2002 i mycket fint skick. Massor med Ravenloft-värdiga monster att kötta ned med ditt Axiomatic Returning Firebreathing Broadsword +3. Vad hörde jag nån säga? Passar boken för rollspelare också och inte bara för murder-hobos? Huh.
200:-

In Nomine Steve Jackson Games, Leatherbound Hardback, Limited Demonic Edition
Spelet alla pratade om 1997! Spelet 2.23% av alla som pratade om det faktiskt spelade! Mycket bra skick! Och det är ju DEMONIC LIMITED EDITION!!!
450:-

Tveka inte att höra av er med frågor om ni undrar något om ovan böcker och häften! Alla priser är förhandlingsbara.
 
Last edited:
Top