SÄLJES Allt sålt : DCC och ToC

Christoffer

It's all pig.
Joined
18 Mar 2008
Messages
3,919
Location
Umeå
DCC - fetaste grundboken i hårdpärm med egyptiska lichen i guld. Fint skick. Plus Quickstartern och Judge’s screen. 500 pix (såld)

Trail of Cthulhu - grundbok i normalt läst skick plus Stunning Eldritch Tales och Final Revelation. 300 kr (såld)

Griffin Island - Box i fint skick för åldern med kartan, böckerna inplastade. 300 kr (såld)

Finns utanför umeå, kan levereras till umeå med omnejd eller med post till varsom (köparen betalar såklart frakt)
 
Last edited:

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
587
Kändes inte som en orimlig summa att önska, men för dig kan vi alltid göra undantag. :)
Ah, jag menade att det var ett riktigt schysst pris för intressanta böcker :) Jag var svårt frestad, men har efter övermoget vägande beslutat låta någon annan få förmånen att köpa dem.

Någon borde för övrigt slå till på världens bästa regelbok, till det roligaste rollspelet, med dess snyggaste omslag också! (Jag blev sugen att köpa ett extra ex.)
 

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
811
Location
Umeå
Alltså är det ingen som ska slå till på ToC?

Jag hade inte tänkt köpa fler rollspel förrän efter nyår, så jag tänkte låta någon annan få ta dem för ett bra pris. Är ingen annan intresserad får jag väl ta en för forumet och köpa dem.

Skickar PM.
 
Top