Nekromanti Crowdfundern har startat!

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,665
Location
Eslöv
Under Hövdning och mer står det att man får en personlig sejd men det finns inte någon mer detaljerad information om vad det faktiskt innebär?
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,523
Location
Fallen Umber
Yay, Ronja-omslag! :D

Först tänkte jag att det var ett nytt omslag man skulle betala för på Hövding-nivån, men nu ser jag att båda nivåerna har nya omslag. Hur ska man då veta att Hövding-omslaget är snyggare? :) Lite svårt att veta hur mycket jag ska betala här ... Det kanske borde finnas en nivå där man får ett ex av varje? :)
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Om Per eller Ronja tecknar bäst är en öppen fråga. Ett omslag av Per är mer kommersiellt. Men ett Ronja-omslag får boken att hålla ihop bättre. Jag skulle ta det senare.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,523
Location
Fallen Umber
Arfert: det verkar alltså vara så att båda de nya omslagen är av Ronja, och jag undrar hur man kan veta att det dyrare är snyggare.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,933
Location
Ereb Altor
Missade ju förra rundan (pga stulet kort och digital apatai) men nu är jag med!
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Konverteringskurserna för Euro är tagna från Google (april 22) och faktiskt slutpris kan variera beroende på aktuell dagskurs och växlingsavgifter.
Jag har betalat och pengarna reserverades direkt på kontot (via paypal). De kommer inte att lyckas dra mer än så. Så jag skulle säga att (slut)pris blir enligt växelkurs i betalögonblick. Det kanske är det ni menar (?)
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Jisses, 10.000 spänn på 9 timmar. Det är nästan löjligt. Inte för att Krille inte förtjänar det! Jag har bara hört bra saker om Järn, Krille är en erfaren spelskrivare så många vet redan vilken kvalitet de kan räkna med, och bilderna man kan se är ju gööööööööööööööööööörbra! Men 10.000 på 9 timmar! Jisses! =) Och det är ju från 28 pers dessutom, det är inte som när det finns sånna där vansinnes-poster på 5000 spänn där man får allt, författarens förstfödde och tre guldtackor som typ ett par tre personer faller för, utan det är utspritt på 28 pers! Wow! Grattis Krille, jag är säker på att ingen kommer att bli besviken =)
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Mundo;n88710 said:
Under Hövdning och mer står det att man får en personlig sejd men det finns inte någon mer detaljerad information om vad det faktiskt innebär?
Det innebär att vi skickar med ett ark med en sejdsång – en besvärjelse, helt enkelt. Varje sejdsång är unik. Det innebär i sin tur att om allt går riktigt bra får jag skriva 55 stycken sejdsånger. Men jag har ett antal böcker med minst 5000 riktiga besvärjelser att inspireras av så det ska nog gå bra.
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,665
Location
Eslöv
Krille;n88882 said:
Det innebär att vi skickar med ett ark med en sejdsång – en besvärjelse, helt enkelt. Varje sejdsång är unik. Det innebär i sin tur att om allt går riktigt bra får jag skriva 55 stycken sejdsånger. Men jag har ett antal böcker med minst 5000 riktiga besvärjelser att inspireras av så det ska nog gå bra.
Gjutet som fan!
Allt verkar gå vägen för dig Krille och jag hoppas slutprodukten blir lika awesome som presentationen. Lägg upp informationen på sidan dock, så man inte måste läsa den här tråden för att förstå!
 

Kraetyz

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
352
Fan. Jag var snabb nog att KUNNA ta en sådan där 79-eurogrej, men jag kände mig snål och tog en vanlig. :( Nu ångrar jag mig, det är ju skitkul att ha limited edition-grejer.
 
Top