Nekromanti Crowdfunderfråga!

Kraetyz

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
352
När Järn precis ploppat upp tog jag mig och skickade 29 Euro för att få Kämpe. VID NÄRMARE EFTERTANKE vill jag gärna lägga till 3 Euro för att få Världsvandrare istället. Hur gör jag detta på IndieGoGo, om möjligt. Om inte möjligt, kan jag bara pledga 3/5 Euro separat och låta våra älskade Helmgastar (och Krille) ta hand om resten?
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Pratar du med oss så går det säkert bra. Vi behöver veta vilka fundningar vi ska slå ihop och ändra manuellt.

Men du är helt på det klara med att kampanjboken inte är ett självständigt spel?
 

Kraetyz

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
352
Krille;n96397 said:
Pratar du med oss så går det säkert bra. Vi behöver veta vilka fundningar vi ska slå ihop och ändra manuellt.

Men du är helt på det klara med att kampanjboken inte är ett självständigt spel?
Oh shit, haha! :D Jag läste fel. Trodde det stod "Regelboken som PDF" på den nivån. :) Jamen, då får jag väl betala för båda. Tyckte det var lite billigt att lägga på 3 Euro för att få en hel bok till. Tack för snabbt svar, här har du några hundra kronor. <3
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Jag kapar den här tråden för en fråga. Noterade att det inte finns något alternativ som ger bara kampanjboken som pdf, fast det finns för regelboken. Går det på något sätt att köpa både regelboken och kampanjboken (och kanske annat material) som pdf?
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
kloptok;n96412 said:
Går det på något sätt att köpa både regelboken och kampanjboken (och kanske annat material) som pdf?
Nej.

Men en del av kampanjbokens innehåll kommer som PDF ändå.
 
Top