NYHET Boken om Drakar och Demoner kan förbeställas fr.o.m. idag.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,833
Location
Stockholm
Kickstarter tycks ha tappat bollen, så Fandrake väljer att köra en gammal hederlig förbeställning av Boken om Drakar och Demoner istället.

Den öppnar kl. 14 idag, så häng på låset om du vill ha det begränsade konsttrycket!

Mer information hittar du via länken nedan.


 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,008
Location
Sthlm
Vajert! Har dragit mig för att köpa mutantboken av nån anledning, så nu blir det att kompletera!
 

runequester

Swordsman
Joined
29 Apr 2018
Messages
474
Any hope of a PDF / Ebook version? I'd love to grab that but shipping to the US is a bit dear
 

Brödbane

Kristallkrönikör
Joined
1 Oct 2020
Messages
762
Nån som vet hur länge det går att förhandsboka? Kunde inte se någon info om det, men har å andra sidan inte hunnit dricka morgonkaffet än.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,226
Location
Örebro
Nån som vet hur länge det går att förhandsboka? Kunde inte se någon info om det, men har å andra sidan inte hunnit dricka morgonkaffet än.
I en tråd på Facebook så talade Orvar om "månader inte dagar eller veckor" om jag minns rätt. Så ingen panik med andra ord. Drick upp morgonkaffet innan du beställer den. ;)
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,097
Haha, jag har länge haft ett väldigt ljummet intresse - typ, ”jaha, ännu en sådär bok som förklarar varför gamm-dod1 är det bästa som finns. Tvek.”

och så klickar jag på länken och läser ”Vi ger också Chronopia rejält med utrymme den här gången, denna udda och märklig utgåva av Drakar och Demoner som på senare år börjat omvärderas.”

Jag tar tre exemplar, tack!
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,816
Boken kommer inte finnas i butiker? Om man vill ha en så måste man förbeställa?
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,833
Location
Stockholm
Haha, jag har länge haft ett väldigt ljummet intresse - typ, ”jaha, ännu en sådär bok som förklarar varför gamm-dod1 är det bästa som finns. Tvek.”

och så klickar jag på länken och läser ”Vi ger också Chronopia rejält med utrymme den här gången, denna udda och märklig utgåva av Drakar och Demoner som på senare år börjat omvärderas.”

Jag tar tre exemplar, tack!
Nä, den här boken handlar om ALLA utgåvor av Drakar och Demoner sedan 1982.

Chronopia får ett jättekapitel, liksom RiotMinds.

Till och med Fria Ligans kommande spel är med, trots sin outgivenhet.

Liksom förhistorien om varför Drakar och Demoner blev som det blev.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,816
Jag har svårt att tänka mig att den INTE kommer att säljas på t.ex. SF-bokhandeln.
Det glädjer en som nu är fattig föräldraledig men som verkligen VERKLIGEN vill ha boken 😁😁😁
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,395
Den gick ju inte att beställa från utlandet :/
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,867
Location
The Culture
Boken kommer inte finnas i butiker? Om man vill ha en så måste man förbeställa?
Det ligger ett exemplar av Boken om Mutant extremt synligt på ett soffbord i den nya bokhandeln i Linköping. (Vilket inte betyder någonting alls -- jag ville bara säga det.)
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,182
Har den kommit ut till de som beställt? Jag såg någon liten uppdatering på Facebook så tydde på det.
 
Top