[Bläckfisk Förlag] Pay-what-you-want

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,711
Location
Eskilstuna
Sjukdom, permitteringar, karantän, social distansering. Blä.

Från och med nu betalar ni vad ni vill för PDF-versioner av alla våra spel. Kika in i vår webbutik, ladda hem något, läs lite, dra ihop ett gäng kamrater över nätet. Spela.

https://blackfiskforlag.com/butik/
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,059
Köpte "Den vita natten" och "Thespian". Som av en ren händelse sammanföll det rekommenderade priset med det som jag ville betala :-D
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,711
Location
Eskilstuna
Rangertheman;n347736 said:
Köpte "Den vita natten" och "Thespian". Som av en ren händelse sammanföll det rekommenderade priset med det som jag ville betala :-D
Hah, vad fint av dig! Vi hörde av oss till en som hade köpt PDF nyligen och erbjöd pengarna tillbaka med tanke på prisändringen, men han hade visst råkat ut för samma sak – det han redan hade betalat var visst precis lagom för honom. :)
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,814
Kommer erbjudandet att kvarstå till på fredag? I så fall kan jag, när lönen kommer, betala det föreslagna priset. Just nu har jag det lite knapert och skulle tyvärr få betala ett lite lägre pris..
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,711
Location
Eskilstuna
Franz;n347739 said:
Kommer erbjudandet att kvarstå till på fredag? I så fall kan jag, när lönen kommer, betala det föreslagna priset. Just nu har jag det lite knapert och skulle tyvärr få betala ett lite lägre pris..
Erbjudandet kommer att kvarstå för alltid, som det ser ut nu. Vi hoppas givetvis att allt kaos går över snart – men betalningsmodellen för PDF:er är tänkt att hänga kvar även efteråt.
 

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Blir ju definitivt till att köpa (till rekommenderat pris) vid löning.
snyggt.
 

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Franz;n347739 said:
Kommer erbjudandet att kvarstå till på fredag? I så fall kan jag, när lönen kommer, betala det föreslagna priset. Just nu har jag det lite knapert och skulle tyvärr få betala ett lite lägre pris..
Respekt åt dig som betalar det rekommenderade priset!
 
Top