Nekromanti barnförsäkringar

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Är det någon som har koll, vi har haft If pga reasons (blev så bara) på 3 största barnen men nu när vi ska lägga in på minsta så har vi hört att IF fasen inte betalar ut till barn som blir sjuka. Det har bara hänt i ett fall i vår "närhet" dock litar jag inte helt och fullt på den grenen av familjen så det kan lika gärna vara skitsnack. Men helt avfärda det vill man ju inte.

Har någon några tips?

Och då menar jag alltså tråkigt nog helst fall där era/någons barn i er närhet faktiskt skadat sig och fått bra hjälp. Bäst i test osv är ju lätt kolla, finns sidor som jämför. Men helt ärligt finns det ju ingen poäng med att ha en försäkring som ser ut att täcka allt på papper om bolaget ändå kommer säga "näe men alltså nu råkar det ju vara såHÄR" och så står man där med inget.
 

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,534
Location
Slätta
TryggHansas Trygga barn tycker jag är den bästa. De har inga problem att betala ut när något har hänt. Den är dock rätt dyr.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Ram;n237824 said:
TryggHansas Trygga barn tycker jag är den bästa. De har inga problem att betala ut när något har hänt. Den är dock rätt dyr.
Tack :)
 
Top