Nekromanti Avslutande revisorsberättelse

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,308
Location
Göteborg
Som revisor i föreningen WRNU så har jag granskat den ekonomiska redovisningen samt styrelsens agerande för 2018 fram till nedläggningen.

Föreningens ekonomi var i god ordning och utgifter och inkomster är tydligt redovisade. Jag finnar att styrelsen har agerat i enlighet med föreningens syfte och förra årsmötets beslut.

Jag har även granskat själva nedläggningen av föreningen och finner att den har skett i enlighet med föreningens stadgar.

Björn Thalén
Göteborg
2018-10-20
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
Med detta så kontaktar jag SVEROK för att avsluta föreningens konto hos nordea.

Jag bifogar även redovisningen i detta inlägg, så för de som vill kolla på den så finns det här. Utöver det så kommer jag ha kvar redovisningen i fysiks form hemma hos mig, några år framöver ifall det behövs.
 

Attachments

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,259
Location
Kullavik
Jag förmodar och hoppas att det inte innebär någon förändring för själva forumet? Vem driver forumet och står för webhotell och domän?
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,540
Location
Umeå
Henke;n297980 said:
Jag förmodar och hoppas att det inte innebär någon förändring för själva forumet? Vem driver forumet och står för webhotell och domän?
Det är Magnus Seter som äger sajten och står för fiolerna där. Forumet har alltid varit frikopplat från föreningen ????
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
Har nu fått bekräftat att sverok kommer avsluta kontot.

Så nu är jag som kassör klar med min del för att avsluta föreningen, själva nedläggandet av föreningen lämnar jag till resten av styrelsen.
 
Top