PROMOTION Arenboda handelsstation på Lulu

MattiasLejbrink

Swordsman
Joined
20 Jan 2012
Messages
757
Location
Stockholm
Hej på er,

Som några av er säkert känner till har jag under en tid skrivit på en äventyrsstad till Svärd och Svartkonst, och nu är den äntligen klar. Tänk The Village of Hommlet, eller kanske Kandra. Meningen är att det ska ligga en jättelabyrint (megadungeon) under, men mer om det senare.

Dante har layoutat och för illustrationerna står Skullfungus och FSF-Ink.

Man kan köpa på Lulu via länk nedan. Jag kommer också att ta hem ett gäng exemplar, och några få kommer att finnas på Grottröj för 100 kr.

Hoppas någon gillar det här.

Arenboda på Lulu

Arenboda tryck slutgiltigt.jpg
 

zo0ok

Rollspelsamatör
Joined
13 Sep 2020
Messages
2,613
Är det inte möjligt att bara köpa en PDF?

Jag tänkte köpa den printade via Lulu... frakten var lika dyr som boken... och sedan misslyckades Paypal, så nu får jag börja om.
Bara digitalt/PDF hade varit att föredra.
 

MattiasLejbrink

Swordsman
Joined
20 Jan 2012
Messages
757
Location
Stockholm
Är det inte möjligt att bara köpa en PDF?

Jag tänkte köpa den printade via Lulu... frakten var lika dyr som boken... och sedan misslyckades Paypal, så nu får jag börja om.
Bara digitalt/PDF hade varit att föredra.
Jo men det ska vi kunna ordna, jag har en pdf med innehållsförteckning och så vidare. Vart skulle du/ni helst se den publicerad? Drivethru?
 

MattiasLejbrink

Swordsman
Joined
20 Jan 2012
Messages
757
Location
Stockholm
Grejen är att jag fyllde i vilka sidintervall som skulle visas och så, men det verkar inte dyka upp. Jag ger det några dagar ifall det är så att det tar ett tag för deras system att processa efter publicering. Så länge, håll till godo med ett smakprov här.
inlaga 1.jpg
inlaga 2.jpg
 
Top