Nekromanti Ang. redaktionsbytet..

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hur kommer det fortsatta arbetet med föreningen att påverkas nu när vi har kommer att få ett redaktionsskifte ?
Skall vi tuta på som vanligt ? Eler ska vi invänta den nya redaktionen ?
Vad säher ni andra ?
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Vad som händer inom redaktionen borde inte påverka er direkt så jag tycker ni kan fortsätta som om inget hänt. Det kommer förvisso dröja lite innan vi har en fungerande redaktion igen, men det lär väl ta en stund innan föreningen är gång också. Dessutom finns både jag och Johnny (som fortfarande är föreningskontakt) att finnas tillgänglig.

Kollade lite snabbt igenom loggen från erat möte tidigare och vad gäller den tekniska biten så är det något som redaktionen (öhm, dvs jag =]) tänkt bistå med att ordna. Min tanke är att det skulle kunna fungera som på Svenskamagic.com, där man när man registrerar sig som medlem i föreningen måste fylla i de uppgifter som Sverok kräver finns i medlemsregistret. Om ni vill kan jag be någon från svenskamagic vara med på mötet och berätta om hur de har löst saken.

Är det några speciella saker ni vill att medlemmar ska kunna göra eller funktioner ni tycker att den behöver så är det bara att ta upp det med Johnny. Förhoppningsvis bör vi kunna ordna allt som ni kan behöva.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Kanon !!

HeHe !!
Det var precis ett sådant svar som jag hoppades på !! :gremlaugh:
Låter ju skönt att vi kan fortsätta utan några större problem.. :gremsmile:
Jaj, hoppas att det gåt bra med styrelsen Gardener !

/ Johan K, som bistår med glada hejarop till de som pular med den här sidan !
 
Top