SÄLJES alt. [Bytes] Fables Volym 1-22

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,021
Location
Sthlm
Jag har alla ordinarie TPs av Fables stående i min bokylla, där jag antar att de aldrig mer kommer bli lästa.
Är intresserad av att bli av med rubbet på ett bräde. Har du inte läst denna klassiker från Vertigo? Kanske dags att göra det.

Volym 1-5 har jag läst två vändor. resten en gång, så skicket måste ses som i alla fall normalt.

Säljer rubbet för 1700 eller byter mot något kul som har snarlikt begagnatvärde innom serier, rollspel eller så.
Finns i Stockholm och skickas ej.
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,021
Location
Sthlm
Ingen har nappat på detta fantastiska erbjudande! Som sagt vill jag hälst byta mot något kul. Har jag värderat dem för högt med 77 kr / volym kan ni komma med bud också. Det är alltså alla de 22 volymerna, men inte extra grejer som tex Jack of Fables.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,609
Location
Huddinge
Jag har hållit tyst för jag inte vill vara oartig, men då ingen annan sagt något tänker jag våga mig fram.

Jag är typ sugen, jag men jag äger de första 11 nummerna redan och är inte så på att köpa dem igen.

Så om du kan tänka dig att bara sälja nr 12-22 så kan jag tänka mig bettala 85kr albumet.
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,021
Location
Sthlm
Jag har hållit tyst för jag inte vill vara oartig, men då ingen annan sagt något tänker jag våga mig fram.

Jag är typ sugen, jag men jag äger de första 11 nummerna redan och är inte så på att köpa dem igen.

Så om du kan tänka dig att bara sälja nr 12-22 så kan jag tänka mig bettala 85kr albumet.
Lyckades missa detta, drar på semester om nån dag, men kan du vänta tills jag är hemma igen är det en deal.
 
Top