Nekromanti WoT namn önskas.

mat

Veteran
Joined
12 Mar 2002
Messages
103
Location
Ängelholm
JAg har just färdigställt ett äventyr. Denna gång ber jag dock er att hjälpa mig med olika namn som passar in i WoT världen. PÅ detta vis hoppas jag blanda olika tankar o känslor för namn.
Bidra gärna, måste inte vara ras eller yrke belagt.
Bara skriv in namnen, så enkelt är det mina kamrater /images/icons/wink.gif

OBS: Lan och Walium får ej bidra, de har en stark koppling till äventyret./images/icons/cool.gif
 

stormumriken

Veteran
Joined
7 Nov 2001
Messages
73
Location
Jönköping
Namngenerator

http://www.wotmud.org/names finns en bra namngenerator till WoT. Jag funderar själv på att skapa ett och annat äventyr till det rollspelet när jag väl får det, så jag kollade upp lite bra länkar att använda mej av i framtiden... skickade efter spelet i förra veckan nämligen.
 

mat

Veteran
Joined
12 Mar 2002
Messages
103
Location
Ängelholm
Re: Namngenerator

Jag tackar för era tips. Har hjälpt mig enooormt möööddddd. Ha det gutt./images/icons/laugh.gif/images/icons/grin.gif
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Åkej

Bara du använder namnen Olle eller Sven så får du kalla dem vad du vill./images/icons/smile.gif
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Men hallå!

Men hööru Walle, han sa ju att du inte fick komma med förslag. Och så kommer du med de där brillianta förslagen. Sven och Olle, vem kunde ha tänkt ut på rak arm va? /images/icons/wink.gif


Storuggla, läser "Eagle"
 

Lan

Veteran
Joined
6 Mar 2002
Messages
113
Location
Ängelholm
Piiiip piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipp piiiiiipp diskriminerande piiip piiiiiiiiiiip./images/icons/mad.gif
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: Men hallå!

Folk kallar mig inte geni utan orsak./images/icons/grin.gif
Märkligt att så få fantasy skapare inser värdet av namn som läsarna kan relatera till. Varför hör man aldrig talas om Loffe Barbaren, Berit Tjuven eller Elof den mäktiga magikern? En dos svensk buskis, några teskedar Åsa-Nisse och en hink Robert Jordan och man får en fantastisk slutprodukt. Ett sådant äventyr hade jag gärna viljat spela.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Re: Men hallå!

Tjing för att spela Jönar Lötz, den ungerske trafikpolisen!


Storuggla, petar
 

mat

Veteran
Joined
12 Mar 2002
Messages
103
Location
Ängelholm
Re: Men hallå!

Jag torr att Neobunnys är något för dig. Ett komedirpg. Jävigt kul faktiskt /images/icons/smile.gif
 
Top