Varulv [Varulvsspel] - Mellandagsrea

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,351
Jaha! Är det inte dags att planera in ett varulvsspel!? 26:e till 30:e? Litet men naggande gott, för att liva upp i dästheten efter jul.

Jag har några (både bra och dåliga) idéer och kan arrangera om ingen annan känner sig manad.

Sista anmälningsdag... 23:e eller något sådant.

Vilka är sugna?
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Jag får tyvärr stå över, det var nära, men sen kom nån på att jag skulle jobba heltid i mellandagarna och då får nog ulvspel stå tillbaka...
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,351
Jag får det till fem anmälda. Det vore supernajsräserbajs om det blev några till. Men blir det bara fem så har jag ett upplägg som borde funka på fem.
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
5,984
Location
Ett häxkräl
Jag får det till fem anmälda. Det vore supernajsräserbajs om det blev några till. Men blir det bara fem så har jag ett upplägg som borde funka på fem.
Vi som ingår i publiken undrar om det blir ett mer traditionellt upplägg eller något mer i stil med deckargåtan du körde senast?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,351
Vi som ingår i publiken undrar om det blir ett mer traditionellt upplägg eller något mer i stil med deckargåtan du körde senast?
:) Det blir inte en deckargåta den här gången (jag tror inte jag hinner skriva flufftexter), men jag skulle inte kalla det traditionellt - egentligen.
 
Top