Nekromanti Tranås Rollspelsföreing TIRF

G

Guest

Guest
Efter ett års tid har nu Tranås rollspelsförening TIRF växt från tio medlemmar till tjugo. Vi skall snart skaffa lokal och söker kontakt med alla rollspelare i trakten.

Bor du i Tranås-trakten och är intresserad av seriöst rollspel så tveka inte att kontakta TIRF. Spelar ni i grupper så tjänar ni bara på att gå med i föreningen då vi får mer bidrag och därmed mer pengar att köpa in rollspel och material som kommer att finnas i vår framtida lokal.

Är du/ni intresserad så kontakta mig på forumet eller skicka ett mail till: kerrin.azazel@mail.com

Mäster Azazel
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
jag ska upp till tranås i sommar, och det skulle vara spännade att deltaga i ett av era spelmöten den enda dagen jag ör där uppe... jag ska till min mammas sommarföräldrar... hon skickades dit från göteborg och storstan, för lite liv på landet... jag kommer bo i ramfall, om du känner till det.. men jag kan transporteras mned bil till tranås ifall det behövs.. skulle vara fruktansvärt kul att kommna ifrån de gamla gaggiga människorna för lite MEGAULTRAPOWERSUPERRollgaming... jag hör av mig igen när jag vet datum bättre!
MVH
Fogge

Jag vet att jag har rätt!
 
G

Guest

Guest
Hm.. är någorluda säker på vilken förening dusyftar på och isåfall ja.

Några nyvärvda medlemmar är bl. a. upplärda av dessa rollspelare.

Mäster Azazel
 
G

Guest

Guest
När vi släppt vår hemsida på nätet (den kommer att finnas som hemsida på min profil) så kommer vi skriva upp adress och eventuella telefonnummer du kan ringa så att du både hittar vår framtida lokal och kan kontakta jag och de andra spelledarna.

Mäster Azazel
 
Top