Nekromanti The Portent

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
"Welcome to the Portent
The Portent is a gigantic undertaking and well over 15 years in the making. It's a fantasy world from Swedish artist Peter Bergting and it's coming your way in 2003. Planned releases for 2003 include a comic book and a short animated movie (CGI). Regular updates to this site will give you further glimpses into the world of The Portent as we come closer to the release of the movie."
Så står det på hemsidan för Peter Bergtings nya fantasyserieprojekt. Är det någon som vet mer? Personligen tycker jag fortfarande att han läckra blyertsteckningar är flera strån vassare.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
"Vad mer behöver man veta?"

Vilka fler som är inblandade? Hur långt de har kommit? Om det ska bli en fortlöpande serie? Osv, osv.
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Vilka fler som är inblandade? Hur långt de har kommit? Om det ska bli en fortlöpande serie? Osv, osv.

Jag tror knappast det är något de avslöjar än så länge, i och med att de håller på med det fortfarande :gremwink:

Om det blir en fortlöpande serie tror jag nog beror på antalet läsare/köpare mer än något annat, men det är bara min teori än så länge. Men, sugen är jag.

/Alexander Gyhlesten
 
Top