Nekromanti Regler

Copper

Veteran
Joined
27 Feb 2001
Messages
8
Location
Jönköping
HEy jag undrar om ni kan skicka lite grundläggande regler
till forumet som jag kan ta del av?

Hoppas på många svar
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
Det är inte att rekommendera att kalla en av administratörerna av forumet för "pucko". Tycker inte du skall kalla någon för pucko här på forumet, det bidrar inte precis till en trevlig stämning.

Vad gäller reglerna till Gemini får nog någon annan redogöra hur dom funkar, är själv inte tillräckligt insatt i spelet.

Andreas | <A HREF="http://andreas.cx/alphaomega" target="_new">http://andreas.cx/alphaomega</A> - nummer 7 finns nu för nedladdning!
 

MidNight

Swordsman
Joined
11 Jan 2001
Messages
515
Location
Långt ute i buschen, Stöcksjö, Umeå, Västerbotten,
Regler!

Nej, inte Gemini's regler utan snarare netikettregler.
Jag tror nästan att det är mer angeläget för Copper att följa Azagthoth's råd.. Läs reglerna för forumet och begrunda.. Helst innan du vräker ur dig smärre förolämpningar åt en administratör..
(ungefär lika smart som att kalla chefen på ditt nya jobb för 'pucko'.. /images/icons/tongue.gif)

//MiD-inte-heller-insatt-i-reglerna-NiGHT.

 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
HEy jag undrar om ni kan skicka lite grundläggande regler
till forumet som jag kan ta del av?


Skriv så man förstår då. Som det står nu så ber du om "grundläggande regler till forumet". Vad förväntar du dig då att du skall få om inte regler hur man sköter sig på forumet? Dessutom bör du kolla upp dem, då "pucko" inte direkt är en lämplig term att använda sig av.

Sedan tror jag inte det är lagligt att publicera "lite grundläggande regler till Gemini" på ett forum, så det lär nog ingen göra.

/Azagthoth
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Nä, eftersom det stämmer med ganska många spel på marknaden... Å andra sidan säger det ju inte heller särskilt mycket om Geminis regler heller så...

/Azagthoth
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Precis :)

Men det är nästan det mest grundläggande man behöver förklara när det gäller geminis regler. De är så simpla. Har man spelat EDD/DoD'91/DoD5 så förstår man mycket av grunderna direkt.


/Johan - Väktare av Rustningskammaren (Http://on.to/gemini)
 

Ridijeck

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
358
Location
Örebro
Det står lite mer om Geminis regler i recensionen av spelet här på rollspel.nu. Ta en titt, och hoppas det hjälper.

Ridijeck
som antar att han inte bryter mot lagen just nu
 

Horus

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
205
Location
Sthlm
Ähum, i ärlighetens namn...

...Är det faktiskt mkt dummare att kalla chefen på det nya jobbet för pucko än admin här. Faktiskt.

/Horus - RIP Blümchen
 

MidNight

Swordsman
Joined
11 Jan 2001
Messages
515
Location
Långt ute i buschen, Stöcksjö, Umeå, Västerbotten,
[OT]

Tja, de verkar ju vara mer förstående här iaf.
Överdrift är ändå det bäst sättet att illustrera och färglägga saker som annars framstår diffusa. Principen är snarlik i varje fall; en vanlig dödlig arbetare/användare gör klokt i att inte vara ohövlig mot de som är över honom, utan att ha ett gott skäl för detta. Debatten blev kanske lite väl lång pga. detta snedsteg, men jag ville mest klargöra vad jag menade.

//MiDNiGHT.
"Tänk på vad du säger, så att du inte säger vad du tänker."

 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Slicka uppåt sparka neråt?[nt]

Nädu, sparkar du nedåt så sparkas du på (eller snarare från forumen) uppifrån, hur mycket du än slickar.

/Azagthoth
 
Top