Nekromanti Priskoll: SW ifrån Äventyrsspel.

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Är lite nyfiken på vad ovan nämda roollspel ligger i för prisklass nu ?
Jag har grundböckerna, spelar-, spelledar & äventyrssektionen, uppdrag Tatooine,Atackstyrka Shantipoole, kampanjmodulen, Imeriumsektionen A & B-böckerna, Galactica A & B-böckerna.
Alal böckerna är i bra skick.
 

kalcidis

Hero
Joined
30 Jul 2000
Messages
893
Location
Östbergahöjden
Min chansning är att du får betala någon för att ta emot kampanjmodulen då det antagligen är den sämsta rollspelsbok jag sett i mitt liv.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Min chansning är att du får betala någon för att ta emot kampanjmodulen då det antagligen är den sämsta rollspelsbok jag sett i mitt liv.
Får man fråga varför du tycker att den är såpass kass så man måste betala för att bli av med den ?
 

kalcidis

Hero
Joined
30 Jul 2000
Messages
893
Location
Östbergahöjden
Nu har jag förvisso inte bläddrat i den på flera år ... vet inte ens om jag har kvar, gett bort eller sålt den.

Men det jag minns jag ogillade med den, förutom att den var så tunn, var att den absolut inte tillförde någonting. Alla tips hade man redan blivit presenterad någon annanstans eller så var de så självklara att det var underförstått.

Enda sättet jag kan tänka mig att man hade användning av den var väl om SW var första spelet man spelade och kampanjboken inköptes ihop med spelet. Då kunde den kanske hjälpa en någorlunda ... men i övrigt är det fetpass på den.
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,769
Location
Nett-ruh-bi
På Tradera bör du få en komplett SKR-box för 150-200 kr och en komplett Galactica för minst 300. Kompletta Imperium-boxar har jag bara sett två gånger på två år. Äventyren (Uppdrag Tatooine och Attackstyrka Shantipole) samt Kampanjboken i fint skick för 100-150 kr/st.

En grundlåda kan du förmodligen få tag i rätt fort, de övriga tillbehören (den sällsynta Imperium-boxen undantagen) kräver att du bevakar Tradera kontinuerligt (=dagligen) i några månader.

Dewil
 
Top