Nekromanti NY ROLLSPELSSIDA!

Nemesis_UBBT

Warrior
Joined
17 Sep 2001
Messages
207
Location
Falköping
Re: NY KASS ROLLSPELSSIDA!

Sidan är kass. Det finns ingenting på den förutom 2 nyheter. När man väljer olika rollspel står det t.ex. bara "Det här är Neotech, ett kul spel". TIll och med jag kan göra en bättre sida men jag ser ingen anledning (förutom om det är någon som vill ha mer av mitt trams).
 

masterjocke

Veteran
Joined
23 Sep 2001
Messages
13
Re: Jag håller med! Kass...

Ok låt mig ordna up vissa saker här. Denna sida har inte funnits ute en hel dag ens. Snotten är projekt ledare men jag har gjort alla bilder och skrivit all html. Vi kommer lägga ut saker när ni skickar in dom och vi komer även söka lite själva. det är som en sida med saker rollspel.nu saknar, allså privatpersoners noveller, bilder och sådant.

Ge sidan lite tid så kommer den nog att funka fint

Du kan inte begära mera på under en dag
 

Seraphim

Warrior
Joined
1 Sep 2001
Messages
271
Location
Norrut.
Re: Jag håller med! Kass...

Inte för att älta detta OT-ämne alltför mycket, men att lägga ut en länk i alla forum till en hemsida som inte ens är klar och dessutom inte meddela att man söker matrialskrivare... det känns lite obetänkt.
Ta det andra hållet nästa gång; börja med att annonsera, i lämpligt forum, efter skribenter, fixa en sida med visst innehåll och lägg sedan ut en länk på lämpligt forum...

- §eraphim.
 

Nemesis_UBBT

Warrior
Joined
17 Sep 2001
Messages
207
Location
Falköping
Re: Jag håller med! Kass...

Ursäkta i så fall, jag klagade mest på Snotten för att han la ut adressen till en sida som inte funkade, inte på själva sidan, som jag såklart fattade att den inte var klar.

- Nemesis
 
Top