Mogger
Hipsteranka
Jag hatar verkligen datorer. Eller, jag älskar dem men jag orkar nästan aldrig ta reda på vad alla siffror och bokstäver egentligen betyder. Jag vill bara att allt funkar. Men, jag vill också ha bra skit. Det brukar innebära massa googling där jag känner mig mer vilsen ju längre jag håller på. Så, jag vill använda en av mina livlinor:
Krav: Ska fixa Adobe Suite
Budget: 15-20 000 är ett slags tak
Storlek: Kan tänka mig 15.6 om den är slick och tunn men gärna mindre. Ska orka ta med den överallt.
Estetik/Känsla: Ingen plastig skit. Det ska kännas bra, vara skön att skriva på. Inte massa grejer som lyser. Ingen gamingdator. Touchscreen är en väldigt trevlig bonus!
Har kollar på Asus Zenbook och Lenovo Yoga, men så finns det ju 3 miljoner varianter av varje jäkla dator och det är helt omöjligt för mig att göra en en jämförelse. Finns det något mer?
Krav: Ska fixa Adobe Suite
Budget: 15-20 000 är ett slags tak
Storlek: Kan tänka mig 15.6 om den är slick och tunn men gärna mindre. Ska orka ta med den överallt.
Estetik/Känsla: Ingen plastig skit. Det ska kännas bra, vara skön att skriva på. Inte massa grejer som lyser. Ingen gamingdator. Touchscreen är en väldigt trevlig bonus!
Har kollar på Asus Zenbook och Lenovo Yoga, men så finns det ju 3 miljoner varianter av varje jäkla dator och det är helt omöjligt för mig att göra en en jämförelse. Finns det något mer?