Nekromanti [Kickstarter] Golden Sky: Heartwarming Stories

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,726
Krille said:
Jag tror inte att det är så många som skulle vilja spela Golden Sky: Heartwarming Stories, och de få jag vet bor inte häromkring. Men man kan ju hoppas att fler än jag vill ha det.

Här är länken till kickstartern.
Jag har längtat lite efter det här. Som observerats ett par gånger på senare år så har många blivit duktiga på misär och mörk skit, men lite lättsamma feel good-rollspel har knappt sett dagens ljus. Jag hoppas på Golden Sky!
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Tufft men såg ett "fel"

Pledge $2,500 or more
The Narrator: The grand party package! Get the PDFs, 6 copies of the book, PDFs of all stretch goal material, one copy of Maid: The Role-Playing Game in print and PDF, a set of prints of Golden Sky Stories artwork, a pouch of ohajiki, plus the senior editor will fly on over to host game sessions over a weekend (he’ll take care of his own lodgings and such). This is for locations within the U.S. only, sorry!
Hur kan Maid: The RPG vara en reward? Jag trode det var ett straff....
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
The Riddler said:
Tufft men såg ett "fel"

Pledge $2,500 or more
The Narrator: The grand party package! Get the PDFs, 6 copies of the book, PDFs of all stretch goal material, one copy of Maid: The Role-Playing Game in print and PDF, a set of prints of Golden Sky Stories artwork, a pouch of ohajiki, plus the senior editor will fly on over to host game sessions over a weekend (he’ll take care of his own lodgings and such). This is for locations within the U.S. only, sorry!
Hur kan Maid: The RPG vara en reward? Jag trode det var ett straff....
Någof får mig att misstänka att det där spelet inte alls är så gulligt som det vill påskina :gremsmile:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,528
anth said:
The Riddler said:
Tufft men såg ett "fel"

Pledge $2,500 or more
The Narrator: The grand party package! Get the PDFs, 6 copies of the book, PDFs of all stretch goal material, one copy of Maid: The Role-Playing Game in print and PDF, a set of prints of Golden Sky Stories artwork, a pouch of ohajiki, plus the senior editor will fly on over to host game sessions over a weekend (he’ll take care of his own lodgings and such). This is for locations within the U.S. only, sorry!
Hur kan Maid: The RPG vara en reward? Jag trode det var ett straff....
Någof får mig att misstänka att det där spelet inte alls är så gulligt som det vill påskina :gremsmile:
Ja, varför gör man annars ett gulligt barnspel och skickar med ett spel som innehåller pedofili som en bonus?
 

Robban

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
946
Location
Växjö
God45 said:
Ja, varför gör man annars ett gulligt barnspel och skickar med ett spel som innehåller pedofili som en bonus?
? (har inte läst Maid: the RPG)

Jag är lite besviken på ett par saker i Kickstartern: alla stretch goals är bara PDFer och de tar in Sue-chan som illustratör. Ike är en underbar illustratör, och Ellis är inte dålig heller, men Sue-chan är amerikansk amatörmanga när den är som värst, och usch och fy och jag känner mig jättegnällig. :gremfrown:
 
Top