Nekromanti Köpes: Drakar&Demoner Chronopia

haltageten

Dum inuti huvudet
Joined
11 Apr 2004
Messages
578
Location
Stockholm
Jag är på jakt efter ett par böcker till Drakar och Demoner Chronopia som försvunnit ur min samling. Dessa böcker är följande:

Grundboken
Dvärgar
Magi
Vapen och Rustningar

Meddela mig om du är villig att sälja någon eller alla av böckerna.

Hälsningar
- Jocke den magnifike

<font size="1">Edit: Tog bort ett extra "köpes" i ämnesraden. /Dimfrost</font size>
 
G

Guest

Guest
Jag vet inte om detta är riktigt tillåtet, men jag ser ingen skada i det. Om någon moderator misstycker är det bara att plocka bort inlägget.
Saken är den att jag också är på jakt efter chronopiamoduler, men inte de haltageten letar efter. Så om någon har moduler som någon av oss vill ha men bara vill sälja dem som paket så köper jag gärna följande moduler:

Alver i Chronopia
Mörkrets väktare
Altors baksida
Svärd och svartkonst
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,207
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Jag säljer gärna en vapen & rustningar. Säg...60 spänn med frakt och allt? Är det skäligt? Den är i tämligen bra skick.

- Ymir, föreslår
 

haltageten

Dum inuti huvudet
Joined
11 Apr 2004
Messages
578
Location
Stockholm
Jag köper gärna en vapen & rustningar för 60 spänn med frakt och allt.

- Jocke, slårtill
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Lycka till. Jag har letat efter Svärd och svartkonst i ett några år (det är det enda jag saknar i min samling, förutom de små fåniga äventyren som jag inte skaffar förrän sist). Den dyker upp ibland på Tradera, men inte till priser som känns vettiga. Men kanske är det bara min samlarkänsla som inte är tillräckligt stark. :gremsmile:


/Dimfrost
 

Mörker

Warrior
Joined
21 Jan 2004
Messages
309
Location
Hindenburg
Jag sitter inne med ett par fortfarande inplastade moduler men kan inte riktigt minnas vilka - jag slänger ett öga så snart jag är hemma! Mörkrets väktare och Altors baksida är jag åtminstone säker på finns där. Eventuell affär på GothCon?
 
Top