Nekromanti Gästserier på Trevliga Scenarion

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
De som har följt min rollspelswebcomic Trevliga Scenarion sen tidigare vet att jag fram till juni inte kommer uppdatera lika ofta som jag gjort, detta eftersom jag har tråkiga högskolestudier jag måste klara av. Jag har dock varit i kontakt med Fanny Niklasson Wihlborg, liksom jag tecknare av webcomicklassen, och hon kommer fylla upp några av de veckor då jag inte uppdaterar med start nu på söndag. Därför tyckte jag att det var ett bra tillfälle att göra reklam för både hennes och mina alster.

Niklasson Wihlborg huserar vanligtvis med Memento Vivire på www.mementov.com/index.html , ett vampyrdrama med inspiration från Vampire : The Masquerade och World of Darkness. Enligt mig är det en av de bäst tecknade serierna där ute på webben för tillfället, så ta dig gärna en titt och hälsa från mig när du är där.

Så känn dig varmt välkommen att titta in på Trevliga Scenarion nu på söndag, och är du en nybliven läsare så hoppas jag att du vill hänga med oss även i framtiden. Jag ser det då som mitt personliga ansvar att du skall få det så trevligt som möjligt under tiden (Trevliga Scenarion – Now with no punches to the face, because that didn’t work as intended).

(För den nyblivne läsaren kan jag själklart berätta att Trevliga Scenarion är en svensk gaming comic som går att hitta på den pedagogiska adressen www.trevligascenarion.se. Den handlar inte så mycket om knasiga rollspelsregler och andra webcomic-konventioner utan snarare om relationerna mellan vuxna människor som tycker det är roligare att låtsas att man har spetsiga öron än att gå ut på krogen och spela golf, eller vad man nu hittar på där.)
 
Top