Nekromanti Förslag

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
När man registrerar sig här, kan inte då ett mejl skickas som talar om vad titlarna innebär...

Så som det är nu frågar nästan varenda en om det när denne skriver sina första inlägg. Det är lite jobbigt när svaren ändå finns på åtskilligt med platser redan.

Riddaren


En person som glömmer allt, är väldigt bra på att minnas att denne glömt bort allt.
 
G

Guest

Guest
Japps, det är sant... Kanske skulle man skriva in det i "välkomstbrevet" och i FAQn... En mycket bra idé! =)


//Johnny


---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
johnny@rollspel.nu
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
I FAQ:n hade jag tänkt lägga den, men den läser ingen vad det verkar. Inte många som ens läser välkomstmailet heller med tanke på att ingen bryr sig om vad det står i det. Det stora problemet är helt enkelt att folk uppenbarligen inte kan läsa. Eller åtminstonde gör allt för att undvika det.

Men det skadar väl inte så mkt att lägga info i välkomstmailet, förutom att det blir ännu längre så att antagligen ännu färre läser det. Men vi kan nog lägga in det där nån dag.

/Gardener - Som är något sarkastisk

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Re: Förslag (modifiering)

Om man anger det som viktig information när man registrerar sig online då?

Riddaren


En person som glömmer allt, är väldigt bra på att minnas att denne glömt bort allt.
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Jaså?

FAQ:en läste iallafall jag med en gång! (Innan jag ens registrerade mig faktiskt...)

/Hans vapen är blodade, hans fötter slitna. Hans ögon har sett sällsamma ting. En Äventyrare.
 
G

Guest

Guest
*fnissa*

Apropå att många inte läser - tänkte också skriva det men jag körde på den snälla varianten... ;)

//Johnny, snäll


---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
johnny@rollspel.nu
 
Top