Nekromanti chatt!!!

jjensm

Veteran
Joined
19 Nov 2001
Messages
4
det finns väl mer än jag som tycker det skulle passa med en rollspelschatt på rollspel.nu??? där man kan snacka om rollspelsmakerierna /images/icons/wink.gif istället för att skriva och vänta 1000 timmar på att få svar!!!! kan inte alla som läser detta skicka ett liitet mejl till rollspel.nu och tjata lite??? så ska ni se att det kommer en chat snart!!! /images/icons/laugh.gif !!!!!

kom igen nu!!!!!!!! /jens
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"det finns väl mer än jag som tycker det skulle passa med en rollspelschatt på rollspel.nu???"

Saken har ältats fram och tillbaka, och så vitt jag vet är den officiella linjen att IRC funkar utmärkt, och det finns ingen anledning att han en halvtaskig webbchatt när det finns ypperliga IRC-klienter. Personligen håller jag med.

Jag brukar hänga runt på #rpgonline på ircnet, vardagar efter 19 och större delen av helgerna. Du är välkommen dit.

"där man kan snacka om rollspelsmakerierna istället för att skriva och vänta 1000 timmar på att få svar!!!!"

Hallå, liksom. Det är synnerligen bra att man tar tid på sig när man skapar rollspel. Då hinner man tänka igenom vad man gör.

Rom byggdes inte på en dag.
 

Dinga

Veteran
Joined
18 Nov 2001
Messages
3
Klart att det ska finnas en rollspelschatt!!!!!
Det skulle varit skitbra!!!!

Tjata på!!!!!!/Andey
 

Renfield

Swordsman
Joined
20 Feb 2001
Messages
567
Location
Linköping
Gurun slår till igen. [OT]

Hur kan det vara att du alltid vet vad du skall svara, och man läser ditt inlägg, och säger "Aha! Det har han fan rätt i. Aldrig tänkt på det"?
 

Widde

Warrior
Joined
9 Jun 2000
Messages
231
Location
Uppsala
Re: Gurun slår till igen. [Jätte, OT]

[color:448800]Hur kan det vara att du alltid vet vad du skall svara ...</font color=448800>

Det går envisa rykten om att signaturen "Krille" i sjäjva verket är ett täcknamn för en helpdesk i Sveg. Enligt uppgift skulle den ha glömts kvar där av ett kraschat IT-bolag; men kommunen håller tyst om det för att kunna uppbära EU-bidrag för dom. Så där sitter nu nitton stycken IT-nördar (och såna brukar ju kunna ett och annat om både rollspel och informationssökning) och försöker få tiden att gå genom att hänga på rollspel.nu ...

Det är visserligen bara ett rykte, men ...

... vänta lita det knackade på dörren

*skrap*

*klamp, klamp*

-<big>Aaargl. Släpp mig!! Släpp! Slä...</big> [color:red]*duns*</font color=red>
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,347
Location
Helsingborg
Va!!

Nu dissar du inte Helpdeskar i Sveg. Jag har fan jobbat på en Telefonhelpdesk i Sveg(som råkade tillhöra ett IT företag, Sykes om du undrar vilket)!

/images/icons/tonguea.gif
 

Widde

Warrior
Joined
9 Jun 2000
Messages
231
Location
Uppsala
The Plot Thickens ... [waayyy OT]

[color:448800]"Jag har fan jobbat på en Telefonhelpdesk i Sveg(som råkade tillhöra ett IT företag ...</font color=448800>

Aha!

Och jobbar du fortfarande där, kanske?
Nähe. Har du egentligen en aning om vad dom pysslar med nuförtiden? Ingan låssas om något, och på kommunen har dom fifflat med papprena så EU tror att helpdesken är en ladugård med 217 st mjölkkor, straxt utanför Eslöv. Jordbruksstöd minsann. Och alltihop spenderas av de kommunpolitiker som tillhör den inre kretsen, även känd som Ordo Antares. Dessa sitter på lokal för sina surt försnillade pengar, och fladdrar med plastkort så att en stilla bris drar genom rummet. Samtidigt gratulerar sig en annan select skara; [color:008080]"Den Onda Boken?</font color=008080> faller alltmer i glömska, och då vet vi vad som väntas ...

<big>[color:448800]Mouahahahaha ...</font color=448800></big>

Jag bifogar ett första utkast.

Widdw <---- Eiwige Blumenkraft/images/icons/clever.gif <--- evil geiuses for a better tomorrow
 
Top