Varulv Varulvsblixt⚡️2

På frågan om att outa sina prylar och förmågor så avvaktar jag mer underlag från er som är smartare. Jag vill inte säga varken för mycket eller för liten. Hälsningar från en mycket försiktig liten mamma.

Tjoflunk!

Ber om ursäkt till @Vimes @Basenanji @Big Mama för att ni fick varulvs-PM när jag gjorde en anarkistisk kupp igår kväll. Jag tror inte att den fraktionsindelningen gäller så nu får det nog vara slutchattat i den tråden.

@fjodorsenuba har du inte fått något PM? Jag har fått PM.

Förra året vann byn på outad information från PM. Är det någon som är emot att vi köttar på med det även i år?
Japp fått nu. Varulvsjägare.

Röstar ut Basse gör.han vill spela VJVS. Det funkar ju aldrig i R1.

Röst: @Basenanji

Jag är för att vi, likt förra året, rör oss mot outning av informationen. Något förslag på vad som är bäst? Jag har en massa bös i mitt PM.

Jag är gärna på om fler är på. Hur gör vi det bäst? Vad för information? Tänker spelet är snabbt, så ska vi ut med så mycket som möjligt så snabbt som möjligt? Någon får gärna peka mig i rätt riktning i detta snabba format!

Det är lite konstigt att direkt börja gorma om VJVS med tanke på hur våra PM ser ut och hur förra varulvsblixten slutade.

Röst: @Basenanji

Det finns ju dock lite sparsamt med tid för att orkestrera någon sorts koordinerad outning, så frågan är väl om inte bara alla ska avslöja en valfri grej från sitt PM? Så kan vi crossreferenca efteråt vem som är mest avvikande.

Massor av bös so msäkert går att göra nått snömosigt av. Klippet gräsmattan då batterierna dog tidigare. Lååååååflyger i?sommarvärmen.

Det finns ju dock lite sparsamt med tid för att orkestrera någon sorts koordinerad outning, så frågan är väl om inte bara alla ska avslöja en valfri grej från sitt PM? Så kan vi crossreferenca efteråt vem som är mest avvikande.

Jag föreslår purgatorisk ordning, här kan det nog funka givet att vi siktar på spelare som är aktiva

Vad ska outas? Jag kan outa något om du säger vad @Anthrox och sen pekar jag på nästa i tur

Back