Anthrox
Kulturvetaringenjör
Inte om det är fler än två fraktioner.
Hmm, jag har en himla massa prylar men jag är osäker på om det är bra att säga vad det är. En är ju trots allt hemlig på det sättet.
Jag minns från förra spelet att jag var ulv (eller om det var Häger) som hade färg röd och agentnummer 666 eller något liknande, så nog kan det finnas något liknande även denna gång.Jag har ingen info om prylar. Känn som ”information overload” med alla grejerna. Red herring tänker jag.
Jag skulle aldrig vara ulv, har aldrig hänt och kommer aldrig hända!
Helt säker på att du är ulv! Har du något som rentvår dig? Känns ju tungt att anklaga den annars pålitliga och hyfens Basse.
Även du, samma här. En massa prylar, förmodligen skräp då jag är notorisk hamstrare.
Nää, alla i listan kan ju inte vara bybor.Tjo! Ok, så vaeulvsjägare = bybor tolkar jag det som då
Vad betyder ens det här liksom?
Det var kul att få va med i denna celebra klubb men Underbart Är Kort.Ber om ursäkt till @Vimes @Basenanji @Big Mama för att ni fick varulvs-PM när jag gjorde en anarkistisk kupp igår kväll. Jag tror inte att den fraktionsindelningen gäller så nu får det nog vara slutchattat i den tråden.
Jag har en sak som kan indikera fler fraktioner...Jag ser inget i mitt PM som tyder på fler fraktioner än varulvar och varulvsjägare/bybor. Men SL vill kanske hålla det dolt.