Varulv Carmilla vs. Dracula - Runda 3

Anthrox

Jag heter faktiskt Anthrox
- Vi måste vara överens, säger någon i byn.
- Men vi är ju inte det! Säger någon annan.
- Näe, men då kör vi en påle i Big Mamas hjärta då!
- Kejrå, men det känns inte bra.
Sagt och gjort dras Big Mama till byns torg, spänns fast på ett bord och en vässad träpåle dunkas ned i hennes hjärta. Blodet sprutar åt alla håll, som sig gör när människor får vasst trä genom motorn.
Big Mama gurglar lite innan hon är borta.

När ni vaknar på morgonen inser ni att Brynolf inte finns med i gruppen. Han ligger tömd på blod, kvar i sin säng. Blickarna ni ger varandra är inte tillitsfulla.

@Big Mama röstas ut som BYBO.
@Brynolf blir nattmördad som BYBO.

En ny morgon gryr....

Runda 3 avslutas tisdag den 4/2 klockan 21.00!

Röstverktyget: https://werewolf.florin.nu/84819

Kvar i spel:
@Basenanji
@StradhLestat
@Sömniga Isaac
@Sysp
@damogn
@RasmusL
@Sidd

Happy hunting!

Bara ett nattmord. Någon har förvandlats!

Reagerade på det också. Så tre vampyrer i spel med andra ord.

Med det sagt, vad höll Basse på med i slutet av förra rundan? Var det bara jag som tyckte det var lustigt utspel? Vet inte om det var något typiskt Basse eller så.

Ledsen @Sidd du är grym och allt, vill verkligen dricka öl och tjöta varulvsspel!

När jag är ulv från början ger jag verkligen järnet- men aldrig att kag sviker byn om jag börjar som bybo!

RÖST: @Sidd

(Jag blev konverterad)

Lägg en röst på honom då, så har vi en tidig röst på honom

Vi röstar ut Sidd nu så har vi bara en jobbig vampyr att hålla koll på.

Först: förlåt @Big Mama 😩 tack för spel @Brynolf 🙌

Sidd nattmördade Hägerstrand, han var på gång att nattmörda Vimes men insåg sedan att väktaren nog skulle väkta Vimes och bytte mål. Carmilla måstecha nattmördat Vimes mao.

Och igen: ledsen för förräderiet @Sidd förstår att det känns surt, men det vi är bara ett spel och jag har faktiskt lovat byn att vara lojal!

Jag vet att jag har rykte om mig att vara kaosig och jag trivs i rollen som ulv - när jag får rollen från början! Det är lite som att spela skurk i en testerpjäs, kul för att man spelar en roll.

Men innerst inne är jag alltid ”one of the good guys”! ☮️

Hade vi varit på team ulv från början @Sidd så hade det varit en annan grej! Men nu…tyvärr sviker jag dig och hoppas vinna med byn mot Carmilla!

Ledsen @Sidd du är grym och allt, vill verkligen dricka öl och tjöta varulvsspel!

När jag är ulv från början ger jag verkligen järnet- men aldrig att kag sviker byn om jag börjar som bybo!

RÖST: @Sidd

(Jag blev konverterad)
Antingen ett väldigt fint vampyrmove eller ett vinnande bybodrag från dig, det måste bli applåder oavsett. 👍

Vi får granska det ordentligt och höra vad Sidd säger naturligtvis. Det är lite lägligt att vår andra drevkandidat i förra rundan visade sig vara Dracula, det gör det ju lättare för oss att tro på dig och du vet vem du ska kasta under bussen.

Om jag inte direkt tror på dig 100% Basse den här gången får jag väl skylla på förra spelet 😄

Tja, det är ju uppenbart vad jag tycker att vi ska göra nu: rösta ut @Sidd.

Men jag vill också att vi börjar leta/tänka vem som är Carmilla?! Dracula nattmördade Hägerstrand, Carmilla nattmördade Vimes.

F-in coolt move av Carmilla ändå.

Kan det vara @StradhLestat som är Carmilla?

Om jag inte direkt tror på dig 100% Basse den här gången får jag väl skylla på förra spelet 😄
Haha…gråt gråt…förra spelet var jag ju bybo? Tänker du på förrförra spelet?

Det finns ju fyra options som jag ser det:

* Du blev konverterad av Sidd och kastar honom under bussen.

* Du är Dracula eller Carmilla och kör en stunt för att få ut bybon/vampyrrivalen Sidd. Du kanske fick träff på honom med nattmordet och vet att det är rivalen?

* Du är konverterad men inte av Sidd och du och din vampyrfurste kör en stunt för att få ut en rival/bybo med bara dig som offerlamm medans fursten sitter säkert.

* Du är bybo och spelar 4D-schack på tjack.

Haha…gråt gråt…förra spelet var jag ju bybo? Tänker du på förrförra spelet?
Nä, du ljög ju för mig när du gav upp och fick mig att se ut som en idiot med mitt gräv på dig 😄

Sedan är stackars @Sidd på spelning nu och kan verkligen inte vara med i spelet. Han jobbar fram till 22.15 minst…

Jag stannar här, mitt jobb är klart för ikväll känner jag.

Jo! En sista grej! Sidd ville i vampyrchatten att vi skulle ge oss på Brynolf eller Rasmus! Sidd misstänkte aldrig att Carmilla skulle nattmörda Brynolf! 😱

Sidd smulade för övrigt väktare i R1:143 i förhoppning om att kunna claima väktare.

Inser att om Basse försöker få ut sin rival nu kan det finnas ett scenario där den optimala vägen nu är att rösta ut först Sidd och sen Basse, då får vi rätt både om Basse är konverterad av Sidd eller om han fått träff på nattmordet på Sidd och ingen är konverterad.

Osäker på om vi har tid med det dock, vi får räkna på det imorgon.

Jo! En sista grej! Sidd ville i vampyrchatten att vi skulle ge oss på Brynolf eller Rasmus! Sidd misstänkte aldrig att Carmilla skulle nattmörda Brynolf! 😱

Sidd smulade för övrigt väktare i R1:143 i förhoppning om att kunna claima väktare.
Hur har du all den här infon Basse? Fick du hela historiken i vampyrchatten eller har Sidd hunnit prata med dig?

Här är reglerna för övrigt:

§7: Om någon av vampyrernas powerroller röstas ut ur spel återgår ALLA dennes vampyrer till att vara bybor igen.
§7a: Inget mer får då skrivas i vampyrens PM-konversation (se §1).
§7b: Det är helt okej för en bybo som varit vampyr att säga att hen varit vampyr.
§7c: Det är helt okej för en bybo som varit vampyr att citera PM från vampyrens PM-konversation.

7b är ju en icke punkt egentligen, det finns ju inget förbud mot att ljuga att man varit vampyr eller hävda det som bybo.

Hur har du all den här infon Basse? Fick du hela historiken i vampyrchatten eller har Sidd hunnit prata med dig?
Fan, jag missade att man inte fick säga nåt om chatten förrän vampyren var utröstad… 😔☹️

När hann han skriva det om han inte är aktiv nu utan på spelning?

Han skrev väl det i en paus. Jag ska lämna chatten för nu, känns tveksamt.

Rösta på mig om ni känner för det, för all del! Jag kan nog inte göra mer här och nu! 🙂

God natt! 😴

Han skrev väl det i en paus. Jag ska lämna chatten för nu, känns tveksamt.

Rösta på mig om ni känner för det, för all del! Jag kan nog inte göra mer här och nu! 🙂

God natt! 😴
Alltså, lite rörigt. Men du borde ju kunna vara kvar i chatten, du har ju inte ”citerat” något. Jag antar att Anthrox kliver in ifall det är helt regelvidrigt.

Det är också möjligt att hela det här är en charad från din sida förstås, tro inte vi glömt det 😄

#foolmeonceshameonyoufoolmetwiceneverfoolmeagain

Det som får mig att tveka just nu är den otroliga mängd information Base delar helt plötsligt. Fram tills alldeles nyss lär ju Sidd suttit själv i en tom PM tråd, eller missar jag något?

Jag tänker fortsatt lita på Basse men är lite misstänksam. Något känns underligt över all information som kom ut på så kort tid i en PM tråd som lär vara ganska färsk om jag fattat saken rätt.

Såg nu att Vimes är en av Siarna.
Förenklar iaf för Väktaren
Har snurrat Sidds post några vändor med Ceasar-dekoder, jag hittar då inget. Ett ”Van”-baklänges i början? För ovan vid smulning för det här 😄

Röst: @Sidd

Sidd är Dracula, det finns vad jag kan se få scenarion där Basse skulle tjäna på att ljuga här. Om Basse är värvad och pekar på någon annan, dirrigerad av en dold ulv i bakgrunden, ja då har vi problem. Men det är väl avancerat att ha kommit överens om och grejat på så kort tid. Det rimliga är att Basse talar sanning och att Sidd föll för Basses honungsfälla.

Det som får mig att tveka just nu är den otroliga mängd information Base delar helt plötsligt. Fram tills alldeles nyss lär ju Sidd suttit själv i en tom PM tråd, eller missar jag något?

Jag tänker fortsatt lita på Basse men är lite misstänksam. Något känns underligt över all information som kom ut på så kort tid i en PM tråd som lär vara ganska färsk om jag fattat saken rätt.

Jag har svårt att se varför det här skulle röda Basse. Det rimliga som Dracula är ju att snabbt försöka övertala sin konverterade till sin sak, och Sidd lär ha dunkat ut information snabbt och öppet, det finns ju inget incitament för Dracula där att inte göra det.

Röst: @Sidd

Sidd är Dracula, det finns vad jag kan se få scenarion där Basse skulle tjäna på att ljuga här. Om Basse är värvad och pekar på någon annan, dirrigerad av en dold ulv i bakgrunden, ja då har vi problem. Men det är väl avancerat att ha kommit överens om och grejat på så kort tid. Det rimliga är att Basse talar sanning och att Sidd föll för Basses honungsfälla.
Såg du mina fyra scenarion innan? Det är ju inte helt osannolikt heller att vampyr-Basse har fått träff på vampyr-Sidd med sitt blodsug och lägger in den här posten? Det var väl nästan 20 minuter mellan R2 slut och R3 start, inte omöjligt att hinna det på den tiden.

I min värld är Basse grönast just nu. Det kan bara finnas en convert, så om Basse druckit kuul-ejden och ljuger så är det bara konstigt, jag ser det inte alls.

Vampyrerna måste ju rösta ut den andra vampyrfursten är ute innan de kan vinna vid lika antal vampyrer och bybor. Det finns incitament.

Jag har svårt att se varför det här skulle röda Basse. Det rimliga som Dracula är ju att snabbt försöka övertala sin konverterade till sin sak, och Sidd lär ha dunkat ut information snabbt och öppet, det finns ju inget incitament för Dracula där att inte göra det.

Du har nog en poäng. Jag tänker mer utifrån scenariot att Sidd varit upptagen, men här kan jag vara naiv och blivit vilseledd. Sidd är upptagen men inte så upptagen som han vill utge sig för att vara.

Jag väljer dock att lita på Basse fortsatt även om jag känner mig förvirrad.

I min värld är Basse grönast just nu. Det kan bara finnas en convert, så om Basse druckit kuul-ejden och ljuger så är det bara konstigt, jag ser det inte alls.
Håller med, men att ta det helt på face value är inte heller smart. Vi har kvar våra hjärnor hela vägen till deadline imorgon 😄

Såg du mina fyra scenarion innan? Det är ju inte helt osannolikt heller att vampyr-Basse har fått träff på vampyr-Sidd med sitt blodsug och lägger in den här posten? Det var väl nästan 20 minuter mellan R2 slut och R3 start, inte omöjligt att hinna det på den tiden.

Nej jag kanske slarvläste lite :P Ja okej, det skulle vara en cool move, bra fångat. Men Basse fiskade ju konvertering i slutet av R2 och det känns väldigt okaraktäristiskt av Basse att göra en sån obyboig grej. Basse som i tidigare spel nästan brutit mot reglerna för att hävda att "byn vinner oavsett", även i spel där det faktiskt inte varit så :)

@Sidd Grattis till en lyckad spelning och välkommen tillbaka till kaoset, du är eftertraktad 😄

Men förresten. Vem är Van Helsing? Det fanns ju tre power-roller. Varför har Van Helsing inte diskuterats? Och har VH väktat fel person under R2?
Väktade varken Brynolf eller Basse (om nu Basse blivit konverterad)?

Men förresten. Vem är Van Helsing? Det fanns ju tre power-roller. Varför har Van Helsing inte diskuterats? Och har VH väktat fel person under R2?

Jag är ganska säker på att VH var Bio och att vi lyckades hänga väktaren... Jag kan ha fel, det som talar emot är att Bio inte outade när det blev säkert att Bio skulle åka ut.

Vi får analysera nattmordet på Brynolf imorgon också. Med powerrollerna från byn ute lär ju vampyrerna sikta på varandra, så nån trodde nog att Brynolf kunde vara vampyr. Det kan ju ha varit för att han var grönast i byn också och därmed farlig bybo, men sannolikare är att en av vampyrerna tyckte det var för risky med konvertering och letade efter den andra med nattmord. Jättesvårt att hitta en spelare med den profilen förstås men kanske tillsammans med annan info.

Eller är den allmänna hypotesen att BB7 var VH och att det är släppt helt?

Om VH är i spel så ska VH fortsatt vara tyst :) Vi tjänar inget vad jag kan se på att veta vem VH är och ulvarna kan då döda'n.

Jag är ganska säker på att VH var Bio och att vi lyckades hänga väktaren... Jag kan ha fel, det som talar emot är att Bio inte outade när det blev säkert att Bio skulle åka ut.
Det hade ju varit hysteriskt roligt om det bara blev ett nattmord nu för att väktaren missade väkta Vimes och Häger i R1 (väktare sig själv?) och nu förhindrade ett mord 😄 Men Basses outning av Sidd talar emot det.

Eller är den allmänna hypotesen att BB7 var VH och att det är släppt helt?

Att spekulera kring väktare brukar inte vara en jättebra linje för byn, och det är som regel ulvigt att gräva där. Vad ser du för fördel för byn om det blir allmänt känt vem VH är?

Det hade ju varit hysteriskt roligt om det bara blev ett nattmord nu för att väktaren missade väkta Vimes och Häger i R1 (väktare sig själv?) och nu förhindrade ett mord 😄 Men Basses outning av Sidd talar emot det.
Trodde inte VH kunde väkta sig själv. Men Sidd hade ju rett ut det om Basse ljög

Att spekulera kring väktare brukar inte vara en jättebra linje för byn, och det är som regel ulvigt att gräva där. Vad ser du för fördel för byn om det blir allmänt känt vem VH är?
Nej inte allmänt känt. Undrade bara varför det var dött att diskutera. Men det är väl att alla antar att BB7 var VH. Konstigt att han inte sa något precis innan han åkte ut.

Trodde inte VH kunde väkta sig själv. Men Sidd hade ju rett ut det om Basse ljög
§5b: Van Helsing – Kan varje runda väkta en annan spelare, men inte sig själv. Kan inte bli konverterad så länge som Van Helsings identitet är okänd.

Du har helt rätt 👍 Bra koll på väktaren, misstänkt bra? 😳😄

§5b: Van Helsing – Kan varje runda väkta en annan spelare, men inte sig själv. Kan inte bli konverterad så länge som Van Helsings identitet är okänd.

Nej inte allmänt känt. Undrade bara varför det var dött att diskutera. Men det är väl att alla antar att BB7 var VH. Konstigt att han inte sa något precis innan han åkte ut.

Varför ska vi diskutera det? Vad är vinsten?

Jag tror att det vi behöver fokusera på nu är det som Basse var inne på redan tidigt i denna runda, att hitta Camarilla. Om vi nu utgår från att Basse är ärlig lär vi försöka hitta något som tar oss närmare att hitta den andra vampyren. Hur vet jag dock inte, men känns helt klart vettigare än att luska runt i eventuell väktares vara eller inte vara.

Jag tror att det vi behöver fokusera på nu är det som Basse var inne på redan tidigt i denna runda, att hitta Camarilla. Om vi nu utgår från att Basse är ärlig lär vi försöka hitta något som tar oss närmare att hitta den andra vampyren. Hur vet jag dock inte, men känns helt klart vettigare än att luska runt i eventuell väktares vara eller inte vara.
Om Basse talar sanning har Carmilla mördat Vimes och Brynolf och inte försökt konvertera än. Det är väl det vi har att gå på.

Om Basse talar sanning har Carmilla mördat Vimes och Brynolf och inte försökt konvertera än. Det är väl det vi har att gå på.
Så Carmilla har -2 denna runda också. Och vi kom fram till att vi trodde att -2 betydde att två röster på Carmilla räknades bort? Inte att hon kunde räkna bort röster hos andra eller att hon själv fick färre röster på något vis?

Så Carmilla har -2 denna runda också. Och vi kom fram till att vi trodde att -2 betydde att två röster på Carmilla räknades bort? Inte att hon kunde räkna bort röster hos andra eller att hon själv fick färre röster på något vis?

§4a1: CARMILLA:
Blodsug – Nattmörda en spelare. Du får två röster färre på dig i nästa runda.

Tycker det är ganska tydligt att det räknas bort två röster från C.

Troligen, men inte 100 % . Nu är jag ute på Sysp-teoretiska vatten här men Sidd kan vara en Carmilla som ljuger right? Jag fick dubbelkolla startinlägget men vi får inte veta vilken vampyr vi fångat när den röstas ut.

Vi får räkna ut hur mycket tid vi har på oss så vattentätt som möjligt.

Hinner vi rösta R3 Sidd och sen om Sidd är vampyr, R4 Basse för att säkra eller förlorar vi då?

Om Sidd är bybo och han åker nu R3 så förlorar vi inte i R4 för då är både Dracula och Carmilla kvar, en måste bli utröstad för att den andra ska kunna vinna.

Troligen, men inte 100 % . Nu är jag ute på Sysp-teoretiska vatten här men Sidd kan vara en Carmilla som ljuger right? Jag fick dubbelkolla startinlägget men vi får inte veta vilken vampyr vi fångat när den röstas ut.
Så Sidd påstår sig vara Dracula för Basse? Varför?

Du menar att vi inte får veta om det är en furste som åker? 😳 Så kanske det är ja.

Kvar i spel:
Basenanji
StradhLestat
Sömniga Isaac
Sysp
damogn
RasmusL
Sidd

Sju spelare. OM det är helt sämsta scenariot är vi fyra bybor. Vi kan förlora tre bybor till, isf är det kört på allvar. Så om Basse är en värvad vampyr som pekar finger på fel spelare så är det typ kört.

Om Basse är Camilla och har träffat Draco med sitt nattmord så är det bättre, då är vi ganska friska.

Läste nu att en konverterad vampyr inte är immun mot blodsug (nattmord), så Basse riskerar att bli nattmördad av sitt avslöjande med. Fast det kanske är för dåligt för Carmilla?

Du menar att vi inte får veta om det är en furste som åker? 😳 Så kanske det är ja.

Ja shit, jag tänkte mest att vi inte får veta vem av C/D vi prickat, men:

§3c: Den utröstades fraktion avslöjas i uppstarten av nästkommande runda, dock ej annan info.

....tyder ju på att vi inte ens vet om det är en powerroll som hängs...

Kvar i spel:
Basenanji
StradhLestat
Sömniga Isaac
Sysp
damogn
RasmusL
Sidd

Sju spelare. OM det är helt sämsta scenariot är vi fyra bybor. Vi kan förlora tre bybor till, isf är det kört på allvar. Så om Basse är en värvad vampyr som pekar finger på fel spelare så är det typ kört.

Om Basse är Camilla och har träffat Draco med sitt nattmord så är det bättre, då är vi ganska friska.
Men det står väl inte att den som mördas anges som bybo? Hittills kan väl ingen vampyr åkt ut?

Men det står väl inte att den som mördas anges som bybo? Hittills kan väl ingen vampyr åkt ut?

Nej hittills har vi bara träffat gröna, men om det är Basse och Sidd som är vampyr-power, och att vi då faktiskt träffar en av dem om vi röstar ut Sidd, då är det iaf inte kört.

Det kan alltså vara så att Basse är Dracula/Carmilla och konverterat Sidd och sen kastar honom som byte för att dölja sig själv.

Det kan inte vara tvärtom för åker Sidd ut som Dracula så blir Basse bybo igen, man kan inte vinna som vampyr utan furste.

§7: Om någon av vampyrernas powerroller röstas ut ur spel återgår ALLA dennes vampyrer till att vara bybor igen.

Däremot är ovanstående antagligen en skitdålig taktik för då garanterar man att den andra fursten inte heller blir utröstad den rundan. Det ger en dock en runda extra till att leta efter varandra via nattmord/konvertering, kanske gynnar den som utför ovanstående stunt?

Känns otroligt avancerat, men vi bör väl vända på alla stenar 😄

Ingen vampyr har åkt ut, däremot finns väl antydan att en vampyr kan träffat den andra vampyren varpå nattmord uteblev. I så fall sitter den vampyren på ett informations övertag som den kan spela på.

Det kan alltså vara så att Basse är Dracula/Carmilla och konverterat Sidd och sen kastar honom som byte för att dölja sig själv.
§4e: Carmilla och Dracula kan givetvis inte konverteras till vampyr.

Ja shit, jag tänkte mest att vi inte får veta vem av C/D vi prickat, men:

§3c: Den utröstades fraktion avslöjas i uppstarten av nästkommande runda, dock ej annan info.

....tyder ju på att vi inte ens vet om det är en powerroll som hängs...
Vi får ju veta om det är en vampyr från Draculas eller Carmillas fraktion vi röstat ut. Däremot inte om det var Dracula eller Carmilla själva.

§7b: Det är helt okej för en bybo som varit vampyr att säga att hen varit vampyr.
§7c: Det är helt okej för en bybo som varit vampyr att citera PM från vampyrens PM-konversation.

Har Basse brutit 7b och 7c. Han har inte varit vampyr (om han talar sanning), utan är vampyr.

Vi får ju veta om det är en vampyr från Draculas eller Carmillas fraktion vi röstat ut. Däremot inte om det var Dracula eller Carmilla själva.
Den här regeln gör det väl tydligt att vi ser vilken fraktion vampyren tillhörde:

§0: Spelet består av tre fraktioner: Carmillas vampyrer, Draculas vampyrer och bybor.

Den här regeln gör det väl tydligt att vi ser vilken fraktion vampyren tillhörde:

§0: Spelet består av tre fraktioner: Carmillas vampyrer, Draculas vampyrer och bybor.

Sant, jag tänker fortfarande bara rött/grönt :P

Har Basse brutit 7b och 7c. Han har inte varit vampyr (om han talar sanning), utan är vampyr.
Betyder det något att SL inte sagt något kring detta? Alltså att Basse inte räknas som en "bybo som varit vampyr" eftersom han aldrig varit bybo?

7b har han ju inte brutit mot. 7c är mer oklart men har inte citerat nåt ordagrant så tills SL steppar in spelar vi väl vidare som att ingen regel överträtts. Men vi bör inte be om citat från PM-tråden, det får vi klara oss utan.

Nej, nu går jag och lägger mig. Ska försöka hitta fler luckor imorgon att vara mer aktiv och se hur saker utvecklar sig.

Om ni tycker det är misstänkt att jag är superaktiv på sena kvällar och inte så mycket på dagarna är det för att barnen gått och lagt sig då… 🧛‍♂️

Om ni tycker det är misstänkt att jag är superaktiv på sena kvällar och inte så mycket på dagarna är det för att barnen gått och lagt sig då… 🧛‍♂️

Skulle ju gå och lägga mig, men så konstigt är det inte. Livet är som det är och vi tar den tid vi har. Du om någon har väl ändå varit mer aktiv än många andra (tittar delvis på mig själv som inte kan skylla på barn). 🙂

Halloj alla tokiga!

Börjar med att tacka @Big Mama och @Brynolf för spel då.
Ännu en ”intressant” chockstart denna runda då.
Ånyo har vi förlorat 2 bybor och ni verkar inte liksom bry er om detta usla faktum.

Vad gäller Basses lilla utspel så väntar jag nog in morgondagens poster.
Vågat stunt helt klart och med tanke på vad jag gick på förra spelet så väntar jag nog in att Basse återkommer i frågan.
Förstår att reagerar som ni gör men det är verkligen intressanta reaktioner.
Honungsfälla eller ej vete tusan.

Sen så det här då:
Jag är egentligen förvånad över att jag Är kvar i spel. Trodde jag skulle bli nattmördad och har känt mig lite bakbunden av min poweroll, ville inte sticka ut.
Dock rejält missnöjd över att Väktaren avslöjats så flagrant av några av er.
Visst det vart uselt första natten med att jag vinmuggade fel där men så kan det tyvärr gå.
Min ”smulning” var ju tydligen lite för tydlig, även fast jag tänkte att jag lindade in snacket i annat.
Detta gör ju nu att jag ligger risigt till för att råka ut för nattmord: får hoppas att båda Vampisarna tror att den andra ska utföra det.

@Basenanji God Natt😍

Back