Nekromanti Äventyr

neuter

Swordsman
Joined
4 Dec 2000
Messages
451
Location
Valhalla
Jag har letat runt ett tag på internet och kommit fram till att det är väldigt ont om hemmagjorda äventyr till DoD6.

Är det någon som vet vart det finns något.

"Soylent Green is people!"
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Jag har letat runt ett tag på internet och kommit fram till att det är väldigt ont om hemmagjorda äventyr till DoD6.

Det är väl å andra sidan inte så konstigt, spelet har ju knappt funnits i en månad!

/Azagthoth
 
Joined
27 Nov 2000
Messages
936
Location
Vintergatan, Jorden, Europa, Norden, Sverige, Dala
Jag tror att det nyskapade spelet inte funnits så pass länge så någon SL sätter sig och skriver ett äventyr på 56 sidor, nej dom vill nog spela de ett bra tag och se hur det hela fungerar och sen konstruera dom långa, stora och bra äventyren. Det skulle jag gjort eftersom jag e SL, men inte införskaffat DoD6, men vem vet...

Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,318
Location
Örebro
Jag borde inte...

...säga det här egentligen - men jag gör det ändå /images/icons/smile.gif

Saken är den att det redan finns åtminstone ett färdigt äventyr till DOD6 - på min dator. Förhoppningsvis så kommer det upp till nästa uppdatering av Altors Vidder... /images/icons/smile.gif


- Robert Jonsson

"För att se igenom den slöja vi skapat så måste vi öppna ögonen...""
 

Punger

Hero
Joined
9 Nov 2000
Messages
1,413
Location
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Många väntar än också!

Det kan ju också tänkas vara för att många väntar på "Vinterskogens hemlighet". D.v.s. äventyret från Riotminds. Vissa har ju också bestämt sig för att inte spela något innan det. Sedan så är det ju som några av dom andra har sagt: "DOD6 har ju bara funnit en månad". Så det är tråkigt men det kommer nog snart. Efter lågkonjunktur kommer hörkonjunktur.

//Punger

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,513
Location
Stockholm
Vinterskogen hemlighet update

Hejsan allihopa!

Vinterskogens hemlighet är färdigskrivet. Det innebär att det återstår Layout, Kartritning och Illustrationer innan det är klar att läggas ut.

Jag vet inte när detta ska vara klart men jag har förhoppningar om att det inte ska dröja jättelänge. Men så brukar man väl alltid säga... :)

MVH

Magnus

Inspirera. Engagera. Överraska.
www.houdini.se
 
Top