Nekromanti Äntligen... ´suck´...

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Ny, fin, design till Morgoths Håla som numera heter Morgoths Rollspelssida.
Nu även med två nya äventyr.
Mycket intressantare. Mycket tightare.
Kolla in: <A HREF="http://www.Morgoth.rules.it" target="_new">http://www.Morgoth.rules.it</A> På länksidan finns det en klase felaktiga länkar.
Har mest med att göra att sidorna inte finns än/inte är omkonstruerad än.

Jobbar nu med det nya biblioteket.

Okej, vem känner för att strypa mig nu då?
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Jag tycker inte att forumrollspelet gick "åt skogen", snarare så flyttades det till msn messenger. Sätt upp en avdelning med information om man tycker att det är en bra idé, fakta om kampanjen, hur man gör för att vara med eller starta en egen kampanj..



/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Hallå där..

Har du skrivit hela handlingen till "Pilgrimen"? Det är väl lite onödigt som introduktion, då kan man ju ändå inte hoppa in.. /images/icons/crazy.gif



/Arvidos Magus- Too cool for public safety!\
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Re: Stort ?

<I>"Hur mycket jag än klurar på ditt inlägg förstår jag tyvärr
inte vad du menar."</I>

Det är inget att skämmas för. Arvid har nämligen
knasstertorr humor, precis som jag, så det var meningen att
det skulle vara roligt.

/Alexander Gyhlesten - Förstod i varje fall Arvid /images/icons/smile.gif


"Vigvatten: Smidigt diväteoxid"
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Inget skämt.

Förstår att jag uttryckte mig rätt oklart..
Du behöver ju inte skriva ner hela j-a handlingen som en introduktion till msn-spelande. Skriv hellre ner vad som har hänt, så fattar folk bättre vad det handlar om, och det går att hoppa in i handlingen i efterhand.

Dessutom vill jag dementera påståendet att jag har knastertorr humor. Mina klasskompisar t. ex är av en annan uppfattning. Samt min bekantskapskrets i övrigt.
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Re: Inget skämt.

Vad har Pilgrimens handling med introduktion till Msn spelande att göra? Allt jag ville (mest på skämt) att du inte skulle göra var att inte läsa Pilgrimen (kan ju vara obekvämt om man spelar äventyret i fråga/images/icons/wink.gif)

För er som verkligen vill ha en introduktion till MSN spelande och vad som har hänt spelarna i Pilgrimen (märk väl: en bra chans för vissa att inte behöva vara SL!!!) från Detana följer här en kort redovisning:

Tre ofrälse har under samma tidpunkt anlänt till greven av Nivas, grevskapet kring staden Cawenmer (Cawnmoor) för att upptäcka att greven har ställt till fest. Naturligtvis anser de att det är mycket undelirgt att greven bjuder just dem (ofrälse) till sin hovfest, men greven förklarar att han har ett glädjefyllt meddelande att förtälja och har hursomhelst kännt spelarna sedan tidigare. Han håller sitt tal, men publiken verkar mer oroad än underhålld.

Grevens son, riddar Elian ska återvända till grevskapet.

En underlig sägen om en gammal konflikt mellan greven, ett par av hans vänner och grevens son uppenbarar sig och spelarna får uppdraget att upplysa situationen och finna sanningen.

Okej, vem känner för att strypa mig nu då?
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Re: Inget skämt.

<I>"Dessutom vill jag dementera påståendet att jag har knastertorr humor."</I>

Okej, då uppfattar jag saker som det /images/icons/smile.gif

/Alexander Gyhlesten

"Vigvatten: Smidigt diväteoxid"
 
Top