|
|
|
|
|
Rollspel.nu
|
|
På fredag eller så, så kommer vi bli av med webbhotellkontot som Rollspel.nu ligger på. Det betyder att några gig data måste flyttas till nån annanstans. Och vi måste börja betala för oss, för första gången i sitens historia. Vet inte riktigt hell
|
|
Off Topic
|
|
|
|
Rollspel
|
|
Hej! Jag såg en jätterolig film om rollspel på youtube. De flesta av er känner säkert till den redan för jag brukar alltid vara den som sist får veta saker och ting. Men för er som inte vet vad jag pratar om så har ni länken här: http://www.youtube
|
|
Spelrelaterat
|
|
Här har vi ännu en mutantgrupp. Något mindre till antalet än tidigare grupp, men väldigt sköna karaktärer är vad det är. Från vänster: Fox, Star, och Tango Lägg märke till alla sköna små detaljer så som Prada-skärpet som Star har på sig.
|
|
Off Topic
|
|
Köpte en Charge and Go igår, dvs ett kit med påladdningsbart batteri och en sladd så att man kan ladda medan man spelar. Fick det att fungera igår, efter ett tag, och tänkte att allt var frid och fröjd. Hah, vad fel jag hade, för nu vill den inte hi
|
|
Rollspel
|
|
Om jag köper Dogs in the Vineyard, In Wicked Age och Sorcerer, vad kommer jag då att lära mig? Inga länkar, tack! Förklara i inlägget. Förutsätt nu att jag är en trad-spelare och inte kan någonting om spelen sedan innan. Jag vill lära mig vilka tric
|
|
|
|
0 registrerade (),
3
gäster och
3
sökmotorer online. |
|
Förklaring:
Redaktör,