Senaste artiklar
Neogames köper upp Drakar & Demoner och Götterdämmerung. av Kim Vässmar
Forumöl i Stockholm av Olle Johansson
Svenska rollspel på Lulu av Myling
Förhandstitt på nya Western av Anders & Tove
Vilken roll vill du spela i Western? av Anders & Tove
Western på SSK 2010 - Another Day, Another Dollar av Anders & Tove
MylingSpel slår upp portarna av Myling
En Garde! III släppt i beta-utgåva av Endyamon
Användarna på Rollspel.nu bildar förening av Bearnie
Recension av Bortom - Lögnens Slöja av krank
Senaste inlägg
Apocalypse sun MC Spoiler! av NilsH @
Du som har åsikter om kommunism, se hit av krank @
Pathfinder vs 4.0 av Anon @
Cardstock? av Dante @
Starcraft 2 av Jonas R. @
[AW] Apocalypse Sun av NilsH @ 11:13
Copyright och brädspel? av Vimes @ 10:57
there's no escape from Xinu! He marks us all! av Geredan Thalama @ 01:10
Halv-raser i eon? av Geredan Thalama @ 00:51
Malmöiter till SKK? av Lycan @ 23:58
Senaste diskussioner
Malmöiter till SKK? av Lycan @ 21:12
Copyright och brädspel? av krank @ 16:34
Lifeboard ett avancerat Gurra? av Totte @ 10:24
Arrangera på GothCon XXXV av @ 09:58
Spelare i Visby sökes av Björn @ 2010-09-01 16:01
Musik och tips till nutida skräck av Möller @ 2010-09-01 12:10
Dragon Age, status? av Phelan @ 2010-09-01 08:55
Starta O:FR av mateyasu @ 2010-09-01 00:05
Thrillers som förändrade världen av Inavlad @ 2010-08-31 20:53
Feed me! av Inavlad @ 2010-08-31 20:44
Senaste bild
Orch
Aktiva diskussioner | Aktiva inlägg | Obesvarade diskussioner Senaste 24 timmarna | Senaste 48 timmarna | Senaste 7 dagarna
Forum   Ämne
Evenemang och kontakt
Visa nya inlägg Arrangera på GothCon XXXV av Gunnar Juliusson @ Igår 09:58

Arbetet med GothCon XXXV, som hålls under påsk (22-24 april) 2011 i Göteborg, har påbörjats och intresserade av att arrangera något på det kommande GothCon inbjuds att anmäla detta. Information om vad det innebär att vara arrangör samt hur
Evenemang och kontakt
Visa nya inlägg Spelare i Visby sökes av Björn @ 2010-09-01 16:01

Jag är en kille på 25 år som precis har flyttat till Visby som gärna skulle vilja ha några att spela brädspel och/eller rollspel med. Ni får gärna vara i ungefär i min ålder, men så länge vi har kul så spelar åldern ingen större roll.
Operation: Fallen Reich
Visa nya inlägg Starta O:FR av mateyasu @ 2010-09-01 00:05

Jag lade fram förslaget att spela O:FR för min spelgrupp ikväll. Lite tråkigt visste väldigt få vad spelet handlade om, så jag fick köra ett "sales pitch" som jag tror funkade på de flesta av dem. ..När en spelare frågade om han
Off Topic
Visa nya inlägg OCR-expert? av Necross @ 2010-08-31 15:02

Hallå. Är det nån här som är riktigt jäkla haj på OCR-scanning. Har en massa rpg-dokument i pdf som jag gärna skulle ha OCR på, så att man kan klippa och klistra i texten. Men ofta är det sunkig kvalitet, trots att det ser bra ut och att A
Evenemang och kontakt
Visa nya inlägg D&D 4 spelare sökes i Stockholm av Biko @ 2010-08-31 11:10

Är du sugen på lite D&D 4 i Eberronvärlden så finns det plats i våran grupp. Vi som spelar är i åldrarna 18-40. En av våra flitigaste deltagare flyttar hem till USA igen och det är lite tunnt med spelare som kan vara med regelbundet ju
Köpes och säljes
Visa nya inlägg [Köpes] Hindenburg – Min älskade av Cazzlor @ 2010-08-30 00:45

Söker "Hindenburg – Min älskade" Kvaliteten spelar inte jättestor roll, bara den går att läsa och inte håller på att falla sönder. Har du ett ex till salu så bara hör av dig.
Köpes och säljes
Visa nya inlägg Säljes: WoD Vampire Clan Novel Saga böcker av spiggie @ 2010-08-29 15:52

Säljer de fyra tjocka böckerna som kombinerar alla de individuella Clan Novel-böckerna samt är skriven i kronologisk ordning. Samtliga böcker är i bra skick. * Fall of Atlanta * Eye of Gehenna * Bloody September * End Games PM/mail vid intres
Köpes och säljes
Visa nya inlägg [Säljes] Blandade rollspel av Snigel @ 2010-08-29 14:55

Hej! Jag har nu gjort ännu en genomgång av mina rollspel och har lagt ut fjorton av dem på Tradera ( länk till auktionerna på Tradera). De flesta är i nyskick eller i väldigt bra skick. Dessa spel finns ute nu och en stund framöver, de flest
Krönikor & spelrapporter
[V0] Förbjuden Zon av ninepointone @ 2010-08-29 07:42

Vid sidan av den, för tillfället något avstannade kampanjen i Trakoriska Riket (http://erebaltor.blogg.se), har jag startat ett nytt kampanjprojekt i Mutants gryningsvärld med reglerna "Version Noll" av Tomas Härenstam som motor. För
Köpes och säljes
Visa nya inlägg Version Noll säljes av Andy @ 2010-08-27 19:43

Jag säljer 2 ex. av rollspelet Version Noll. Priset är 150 kr styck utan frakt, 200 kr styck med frakt. Jag kommer att finnas på Stockholm Spelkonvent och kunna leverera spelen eller sälja dom där.
Småprat(Storprat)

Inloggade användare
11 registrerade (krank, Hans., Petter42, Möller, Poppe, claes, Tomas HV Mörkrid, Jarl, Gurgeh, Legion, hjk), 18 gäster och 2 sökmotorer online.
Förklaring: Redaktör, Global moderator, Moderator, Sponsor
Dagens födelsedagar
Asynja (34)
Forumstatistik
9678 användare
64 forum
50176 diskussioner
640203 inlägg

Flest inloggade: 171 @ 2008-09-08 12:17
Nyaste användarna
fLESHeye, Aaron Caskey, myndigheterna, Jonas R., Combatsanta
9678 registerade användare