Jag är "snart klart" med KEEP GOING boken, skall provspela fjärde äventyret om några veckor, sedan bara fixa till det i indesign "urrk". Det utspelar sig innan kriget 1935-1939, valfritt.
Planen är att nästa äventyrsbok skall utspela sig under kriget, inte mer noggrant än så, 1939 - 1945.
Jag har redan en drös intressanta och elaka uppslag.
Säg till om du fastnar eller vill ha hjälp på annat sätt. Jag har tagit spelledar-paus och vi lirar supergänget i två månader. Jag har redan lite abstinens
"Det enda som är bra med Edward är att han är så pass kinky att han är 100 bast och ändå vill göra stygga saker med sextonåringar." - Petter Nallo, vampyrkännare
"Skräphögen har talat! Mjä!" - Philo och Gunge, komposthärolder
"Suck... utan krig blir det inga fler krigsspel - Sverok borde vara mot fred. Det hämmar spelutveckligen." - Molle, Sverok-kanslist
"Lotteri är en beskattning på inkompetens i sannolikhetsberäkning." - thark, utsugningssystembetraktare
"Metern är en symbol för klyftan i deras relation." - DeBracy, socialrealist
"Dä årnär säj, å årnär dä säj ente så kvetter'ä!" - Värmländskt ordspråk
Krille
Moderator
Länsmansjävel
Registrerad: 00-02-07
Plats: Mölndal, Sverige
Har du Viasat History i slumpvist vald kabel- eller satellitmottagare så går den där.
"Suck... utan krig blir det inga fler krigsspel - Sverok borde vara mot fred. Det hämmar spelutveckligen." - Molle, Sverok-kanslist
"Lotteri är en beskattning på inkompetens i sannolikhetsberäkning." - thark, utsugningssystembetraktare
"Metern är en symbol för klyftan i deras relation." - DeBracy, socialrealist
"Dä årnär säj, å årnär dä säj ente så kvetter'ä!" - Värmländskt ordspråk
Hoj då! Spännande artikel i SvD om meteoritstatyetten! Jag har grävt ner mig mycket djupt i Ernst Schäfer och denna expedition, men detta fynd har jag helt missat. Dessutom är jag hängiven spelare av Fallen Reich, så det var särdeles intressant det här. Faktum är att jag har skrivit en hel lång teaterpjäs om Ernst Schäfer och hans resor, och den kommer förhoppningsvis att sättas upp i Uppsala våren 2014. Missa inte, om ni är intresserade av nazi-ockultism!
Hoj då! Spännande artikel i SvD om meteoritstatyetten! Jag har grävt ner mig mycket djupt i Ernst Schäfer och denna expedition, men detta fynd har jag helt missat. Dessutom är jag hängiven spelare av Fallen Reich, så det var särdeles intressant det här. Faktum är att jag har skrivit en hel lång teaterpjäs om Ernst Schäfer och hans resor, och den kommer förhoppningsvis att sättas upp i Uppsala våren 2014. Missa inte, om ni är intresserade av nazi-ockultism!